Miasta"Weekend za pół ceny". Ostatnia szansa dla przedsiębiorców, aby się zarejestrować

"Weekend za pół ceny". Ostatnia szansa dla przedsiębiorców, aby się zarejestrować

Trwa ostatni tydzień naboru do 8. edycji akcji "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny". Jak przekonują Polska Organizacja Turystyczna oraz Ministerstwo Rozwoju, udział w niej to szansa na pozyskanie nowych klientów z kraju i zagranicy, a także okazja do darmowej reklamy.

"Weekend za pół ceny". Ostatnia szansa dla przedsiębiorców, aby się zarejestrować
Źródło zdjęć: © Shutterstock.com

- Akcja powstała z myślą o przedsiębiorcach. Jej celem jest wydłużenie sezonu turystycznego w Polsce i zachęcenie Polaków do podróżowania, niezależnie od pory roku. Jeszcze raz zachęcam wszystkich do udziału. Zostało tylko kilka dni na rejestrację - mówi Andrzej Gut-Mostowy, sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju.

Do akcji mogą przystąpić m.in. przedsiębiorcy z branży turystycznej, instytucje samorządowe, hotelarze, restauratorzy, organizacje i instytucje związane z obsługą ruchu turystycznego, a także organizatorzy imprez sportowych.

Obraz
© Materiały prasowe

Wiosenna edycja odbędzie się w weekend 20-22 marca. Rejestrować można się do końca stycznia za pomocą formularza na stronie polskazobaczwiecej.pl. Partnerzy, którzy wzięli udział w poprzedniej edycji, nie muszą się rejestrować. Wystarczy, że zaktualizują ofertę na swoim koncie.

- Udział w projekcie to dla przystępujących do niej partnerów także doskonała okazja do darmowej reklamy. Polska Organizacja Turystyczna przeprowadzi kampanię marketingową dla partnerów w internecie, mediach i środkach transportu - dodał Robert Andrzejczyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Obraz
© Shutterstock.com

Akcja będzie promowana również w dziesięciu krajach, z których przyjeżdża do nas ponad 2/3 wszystkich zagranicznych turystów. Poza naszymi sąsiadami, czyli Białorusią, Czechami, Litwą, Niemcami, Rosją, Słowacją i Ukrainą, są to także Finlandia, Norwegia oraz Szwecja.

Akcję "Polska zobacz więcej - weekend za pół ceny" organizuje Polska Organizacja Turystyczna we współpracy z Ministerstwem Rozwoju. Partnerem strategicznym inicjatywy są Polskie Linie Lotnicze LOT, a PKS Polonus i PKP Intercity wspierają ją jako partnerzy promocyjni.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Zobacz też: Restauracja z gwiazdką Michelin. "Wymasowano mnie mizerią"

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (1)