Trwa ładowanie...

Wsiadła do złego samolotu w USA. Wylądowała w innym kraju

Beverly Ellis-Hebard na co dzień mieszka w Pensylwanii w USA. Często jednak lata na Florydę, gdzie ma swój wakacyjny dom. Tym razem jej podróż nie poszła zgodnie z planem, a Amerykanka zamiast na Florydzie, wylądowała ponad 1400 km dalej.

Podróżna wyleciała z kraju bez paszportuPodróżna wyleciała z kraju bez paszportuŹródło: Adobe Stock
dijqojm
dijqojm

Beverly systematycznie lata między Pensylwanią a Florydą. Jak zdradziła w rozmowie z portalem ABC7, podróżuje między dwoma domami średnio raz na sześć tygodni. Zazwyczaj pokonuje tę trasę liniami lotniczymi Frontier.

Podróżna zamiast na Florydę poleciała na Jamajkę

Podróżując po stanach USA podróżni nie muszą zabierać ze sobą paszportu. Są to loty krajowe, więc Baverly i tym razem w drogę na Florydę wybrała się bez tego dokumentu. Jednak dopiero po wejściu na pokład samolotu zdała sobie sprawę, że tym razem paszport powinna mieć ze sobą, ponieważ zamiast na Florydę, leciała na Jamajkę.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Sztuka podróżowania - DS7

Do pomyłki doszło, gdy podróżna poszła skorzystać z toalety przed odlotem. Podczas jej nieobecności zmieniono bramki do wejście na pokład samolotu lecącego na Florydę. Dopiero podczas lotu zorientowała się, że wyląduje na Jamajce.

dijqojm

Problemem okazał się nie tylko kierunek lotu, ale i brak paszportu pasażerki, która miała wylądować poza granicami USA. "Nie wolno wjeżdżać bez paszportu do innego kraju. Możesz mieć przez to kłopoty" - usłyszała od załogi pokładowej.

Podróżna otrzymała zwrot kosztów podróży oraz odszkodowanie

Na szczęście Amerykance pozwolono zostać w terminalu jamajskiego lotniska. Część lotniska przed przejściem granicznym uznawana jest za teren należącą do USA. Podróżna wróciła do kraju najbliższym lotem do Filadelfii.

Rzecznik linii Frontier Airlines przekazał, że pasażerce zwrócono pieniądze za koszty biletów oraz przekazano bon lotniczy o wartości 600 dolarów (ponad 2400 zł).

"Szczerze żałujemy, że nasza klientka weszła na pokład niewłaściwego samolotu. Zapewniliśmy jej zwrot pieniędzy oraz odszkodowanie. Zajmiemy się także sprawą personelu lotniska" - przekazał przedstawiciel linii lotniczej.

dijqojm

Źródło: "The Sun"

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
dijqojm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dijqojm

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj