Trwa ładowanie...

Kuriozalna sytuacja na lotnisku. Pasażerowie oburzeni

Do zaskakującej sytuacji doszło na lotnisku w Singapurze. Niedopełnienie swoich obowiązków przez pracowników linii lotniczej wywołało uzasadnioną wściekłość u podróżnych.

Zmorą wielu turystów są problemy związane z zagubionym lub opóźnionym bagażemZmorą wielu turystów są problemy związane z zagubionym lub opóźnionym bagażemŹródło: Adobe Stock, fot: Jaromir Chalabala
djarhl3
djarhl3

Sytuacja miała miejsce 17 października br. Lot z Bengaluru w Indiach na singapurskie lotnisko Changi, uznawane za najlepsze i najbardziej prestiżowe na świecie, przebiegał bez jakichkolwiek zakłóceń. Airbus linii lotniczej IndiGo Airlines wystartował o godzinie 21:10, zaś wylądował w porcie docelowym punktualnie o 04:15 następnego dnia.

Fatalne niedopatrzenie

Pasażerom, którzy opuścili pokład samolotu na lotnisku w Singapurze wydawało się, że mogą już zaczynać swój wymarzony urlop. Niestety problemy pojawiły się, kiedy chcieli oni odebrać swoje bagaże rejestrowane, a te nie dotarły do terminala. Wówczas na jaw wyszło fatalne niedopilnowanie swoich obowiązków przez pracowników odpowiedzialnych za bagaże.

Okazało się, że airbus, którym przylecieli do Singapuru, wyruszył już w drogę powrotną do Indii, ale z bagażami na pokładzie. Szybko poinformowano, że pracownicy nie wypakowali walizek z luku bagażowego przed startem samolotu w kolejną trasę.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Niezwykła atrakcja w Bieszczadach. "Liczymy na czadową zabawę"

Zdarzają się sytuacje, kiedy samoloty muszą zawracać do punktu startu z powodu nagłych problemów technicznych czy złych warunków pogodowych, których nie dało się wcześniej przewidzieć. Jednak zawracanie maszyny z powodu niewyładowania bagaży z poprzedniego lotu z pewnością nie jest częstym zjawiskiem.

djarhl3

Chaos na lotniskach

Oburzeni byli nie tylko pasażerowie, którzy nie otrzymali swoich bagaży, ale także ci, którzy czekali na samolot w Indiach. Ich lot został opóźniony o kilka godzin.

Przewoźnik odniósł się do incydentu. "Przyjmujemy do wiadomości błąd bagażowy naszego partnera serwisowego na lotnisku w Singapurze w związku z lotem 6E 1006 z Singapuru do Bengaluru, w wyniku którego samolot powrócił do punktu początkowego. Pasażerowie byli informowani na bieżąco o opóźnieniu i otrzymali poczęstunek" - czytamy na platformie "X".

djarhl3

Źródło: news18.com

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
djarhl3
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
djarhl3

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj