Kuriozalna sytuacja na lotnisku. Pasażerowie oburzeni

Do zaskakującej sytuacji doszło na lotnisku w Singapurze. Niedopełnienie swoich obowiązków przez pracowników linii lotniczej wywołało uzasadnioną wściekłość u podróżnych.

Obowiązkiem pracowników lotniska jest wypakowanie bagaży z luku bagażowegoZmorą wielu turystów są problemy związane z zagubionym lub opóźnionym bagażem
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | Jaromir Chalabala
oprac.  NGU

Sytuacja miała miejsce 17 października br. Lot z Bengaluru w Indiach na singapurskie lotnisko Changi, uznawane za najlepsze i najbardziej prestiżowe na świecie, przebiegał bez jakichkolwiek zakłóceń. Airbus linii lotniczej IndiGo Airlines wystartował o godzinie 21:10, zaś wylądował w porcie docelowym punktualnie o 04:15 następnego dnia.

Fatalne niedopatrzenie

Pasażerom, którzy opuścili pokład samolotu na lotnisku w Singapurze wydawało się, że mogą już zaczynać swój wymarzony urlop. Niestety problemy pojawiły się, kiedy chcieli oni odebrać swoje bagaże rejestrowane, a te nie dotarły do terminala. Wówczas na jaw wyszło fatalne niedopilnowanie swoich obowiązków przez pracowników odpowiedzialnych za bagaże.

Okazało się, że airbus, którym przylecieli do Singapuru, wyruszył już w drogę powrotną do Indii, ale z bagażami na pokładzie. Szybko poinformowano, że pracownicy nie wypakowali walizek z luku bagażowego przed startem samolotu w kolejną trasę.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Niezwykła atrakcja w Bieszczadach. "Liczymy na czadową zabawę"

Zdarzają się sytuacje, kiedy samoloty muszą zawracać do punktu startu z powodu nagłych problemów technicznych czy złych warunków pogodowych, których nie dało się wcześniej przewidzieć. Jednak zawracanie maszyny z powodu niewyładowania bagaży z poprzedniego lotu z pewnością nie jest częstym zjawiskiem.

Chaos na lotniskach

Oburzeni byli nie tylko pasażerowie, którzy nie otrzymali swoich bagaży, ale także ci, którzy czekali na samolot w Indiach. Ich lot został opóźniony o kilka godzin.

Przewoźnik odniósł się do incydentu. "Przyjmujemy do wiadomości błąd bagażowy naszego partnera serwisowego na lotnisku w Singapurze w związku z lotem 6E 1006 z Singapuru do Bengaluru, w wyniku którego samolot powrócił do punktu początkowego. Pasażerowie byli informowani na bieżąco o opóźnieniu i otrzymali poczęstunek" - czytamy na platformie "X".

Źródło: news18.com

Źródło artykułu: WP Turystyka
Wybrane dla Ciebie
Liczba uczestników znacznie przekroczyła milion. Wszyscy wyszli na ulice miasta
Liczba uczestników znacznie przekroczyła milion. Wszyscy wyszli na ulice miasta
Tego się nie spodziewała. Polka pokazała wideo z Halloween w Kanadzie
Tego się nie spodziewała. Polka pokazała wideo z Halloween w Kanadzie
Odkrycie w Mjanmie. Pamięta czasy dinozaurów
Odkrycie w Mjanmie. Pamięta czasy dinozaurów
Kaszubska dynia bije rekord Polski. Klementyna waży tyle, co fortepian koncertowy
Kaszubska dynia bije rekord Polski. Klementyna waży tyle, co fortepian koncertowy
Nie wpuścili chłopca na pokład. Powodem drobiazg w paszporcie
Nie wpuścili chłopca na pokład. Powodem drobiazg w paszporcie
Turyści w końcu się doczekali. "Od kilku dni cały Egipt stoi na baczność"
Turyści w końcu się doczekali. "Od kilku dni cały Egipt stoi na baczność"
Polskie miasto z wyjątkowym tytułem. "To wielka radość"
Polskie miasto z wyjątkowym tytułem. "To wielka radość"
Burza sparaliżowała Pizę. Miasto uruchomiło sztab kryzysowy
Burza sparaliżowała Pizę. Miasto uruchomiło sztab kryzysowy
Najbardziej nawiedzone miejsca. Od Salem po Japonię
Najbardziej nawiedzone miejsca. Od Salem po Japonię
Samolot musiał zawrócić. Wszystko przez jednego pasażera
Samolot musiał zawrócić. Wszystko przez jednego pasażera
Problem na europejskiej wyspie. Mieszkańcy i turyści boją się o życie
Problem na europejskiej wyspie. Mieszkańcy i turyści boją się o życie
Mają dość pijanych turystów. Będą sypały się mandaty
Mają dość pijanych turystów. Będą sypały się mandaty