Trwa ładowanie...

Lubimy gadżety i lubimy się wyróżniać. Jak to zrobić w podróży?

Personalizacja produktów towarzyszy ludzkości od zarania dziejów. Kiedyś z tej możliwości korzystali tylko najbogatsi, a teraz jest dostępna dla każdego. Co, jak i dlaczego personalizujemy? Jak można przenieść to na wyższy poziom?

Materiał powstał przy współpracy z This is me
Walizka podróżna może stać się ciekawym, spersonalizowanym gadżetemWalizka podróżna może stać się ciekawym, spersonalizowanym gadżetemŹródło: This is me, fot: This is me
d6adbsb
d6adbsb

Od praktyczności do wyrażania siebie

W zamierzchłych czasach personalizacja kojarzyła się przede wszystkim z bronią, zwłaszcza z bronią białą, kiedy to na przykład miecze były wykonywane specjalnie pod preferencje danego rycerza. Liczyła się wtedy masa, długość i ogólna sprawność narzędzia. O personalizacji mogliśmy mówić również w przypadku odzieży i to dla każdej z warstw społecznych, ponieważ na początku nie było masowej produkcji, jaką znamy obecnie. Wszystko było szyte na miarę, choć nie zawsze z takich materiałów, z jakich by się chciało. Nadal jednak nie dało się trafić na drugi taki sam produkt. W miarę jak ludzkość się rozwijała i zyskiwała nowe gadżety, także one zaczęły być przedmiotem personalizacji.

Obecnie dostosowujemy do swoich potrzeb i upodobań estetycznych telefony, samochody, motocykle, samoloty, smartwatche, a także odzież, kubki i inne gadżety. Oczywiście w przypadku gadżetów elektronicznych produkt jako taki pozostaje bez zmian, a personalizacja odbywa się przez zmianę tła ekranu, zakup odpowiadającej nam obudowy ochronnej czy paska do smartwatcha, który skomponuje się z ulubionym stylem odzieży.

Personalizowana walizka to świetny towarzysz podróży This is me
Personalizowana walizka to świetny towarzysz podróżyŹródło: This is me, fot: This is me

Wspólny mianownik

Aktualnie na rynku mamy pokolenia X, Z oraz millenialsów, które łączy zamiłowanie do unikatowych i personalizowanych produktów. Wspólną wartością jest tu szeroko pojęta wolność. Dotyczy to dostępności gadżetów oraz dostosowywania ich pod dyktando własnej filozofii i estetyki, ale ważna jest też swoboda przemieszczania się. Będąc w podróży, można jednak odnieść wrażenie, że wiele osób podchodzi zachowawczo do kwestii akcesoriów bagażowych. Lotniska pełne są takich samych walizek, przez co stojąc przy taśmie bagażowej, trzeba czasem naprawdę mocno wytężyć wzrok, by rozpoznać swoją walizkę.

d6adbsb

Wyróżnij się w podróży

Okazuje się, że przy odrobinie chęci i kreatywności można mieć bagaż, który wyróżni nas z tłumu. Mowa o walizkach This is me, gdzie producent pozwala na naniesienie dowolnej grafiki, a zatem można tu umieścić zdjęcie z ulubionym motywem albo pójść na całego i zaprojektować swoją własną walizkę w prostym kreatorze dostępnym na stronie www. Dostępne są także gotowe wzory, a jeżeli chcecie coś przekazać światu, to przewidziano opcję umieszczenia dowolnego tekstu.

Dobra walizka dotrze w najgłębsze zakamarki świata This is me
Dobra walizka dotrze w najgłębsze zakamarki świataŹródło: This is me, fot: This is me

W This is me wiedzą, że oprócz wolności liczy się jakość, dlatego do produkcji walizek wykorzystywane są mocne materiały. Z przodu użyto poliwęglanu, który jest sztywny, wytrzymały i znosi temperatury od -150 do 135 stopni Celsjusza. Tył walizki jest zrobiony z plastycznego i mocnego polipropylenu. O bezpieczeństwo dba zamek typu TSA, zabezpieczający walizkę przed dostępem nieupoważnionych osób. Wnętrze skrywa elegancką podszewkę i elastyczne pasy, które utrzymają rzeczy w ryzach. Ergonomiczne rączki i ciche kółka z możliwością obrotu o 360 stopni pozwalają wygodnie przemieszczać się z bagażem. Jeżeli więc lubicie podróżować i chcecie się wyróżnić, to koniecznie zajrzyjcie do sklepu This is me i dołączcie do klubu posiadaczy personalizowanych walizek, dzięki którym wasze podróże staną się jeszcze barwniejsze.

Materiał powstał przy współpracy z This is me
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d6adbsb
d6adbsb

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj