Lubimy gadżety i lubimy się wyróżniać. Jak to zrobić w podróży?
Personalizacja produktów towarzyszy ludzkości od zarania dziejów. Kiedyś z tej możliwości korzystali tylko najbogatsi, a teraz jest dostępna dla każdego. Co, jak i dlaczego personalizujemy? Jak można przenieść to na wyższy poziom?
Od praktyczności do wyrażania siebie
W zamierzchłych czasach personalizacja kojarzyła się przede wszystkim z bronią, zwłaszcza z bronią białą, kiedy to na przykład miecze były wykonywane specjalnie pod preferencje danego rycerza. Liczyła się wtedy masa, długość i ogólna sprawność narzędzia. O personalizacji mogliśmy mówić również w przypadku odzieży i to dla każdej z warstw społecznych, ponieważ na początku nie było masowej produkcji, jaką znamy obecnie. Wszystko było szyte na miarę, choć nie zawsze z takich materiałów, z jakich by się chciało. Nadal jednak nie dało się trafić na drugi taki sam produkt. W miarę jak ludzkość się rozwijała i zyskiwała nowe gadżety, także one zaczęły być przedmiotem personalizacji.
Obecnie dostosowujemy do swoich potrzeb i upodobań estetycznych telefony, samochody, motocykle, samoloty, smartwatche, a także odzież, kubki i inne gadżety. Oczywiście w przypadku gadżetów elektronicznych produkt jako taki pozostaje bez zmian, a personalizacja odbywa się przez zmianę tła ekranu, zakup odpowiadającej nam obudowy ochronnej czy paska do smartwatcha, który skomponuje się z ulubionym stylem odzieży.
Wspólny mianownik
Aktualnie na rynku mamy pokolenia X, Z oraz millenialsów, które łączy zamiłowanie do unikatowych i personalizowanych produktów. Wspólną wartością jest tu szeroko pojęta wolność. Dotyczy to dostępności gadżetów oraz dostosowywania ich pod dyktando własnej filozofii i estetyki, ale ważna jest też swoboda przemieszczania się. Będąc w podróży, można jednak odnieść wrażenie, że wiele osób podchodzi zachowawczo do kwestii akcesoriów bagażowych. Lotniska pełne są takich samych walizek, przez co stojąc przy taśmie bagażowej, trzeba czasem naprawdę mocno wytężyć wzrok, by rozpoznać swoją walizkę.
Wyróżnij się w podróży
Okazuje się, że przy odrobinie chęci i kreatywności można mieć bagaż, który wyróżni nas z tłumu. Mowa o walizkach This is me, gdzie producent pozwala na naniesienie dowolnej grafiki, a zatem można tu umieścić zdjęcie z ulubionym motywem albo pójść na całego i zaprojektować swoją własną walizkę w prostym kreatorze dostępnym na stronie www. Dostępne są także gotowe wzory, a jeżeli chcecie coś przekazać światu, to przewidziano opcję umieszczenia dowolnego tekstu.
W This is me wiedzą, że oprócz wolności liczy się jakość, dlatego do produkcji walizek wykorzystywane są mocne materiały. Z przodu użyto poliwęglanu, który jest sztywny, wytrzymały i znosi temperatury od -150 do 135 stopni Celsjusza. Tył walizki jest zrobiony z plastycznego i mocnego polipropylenu. O bezpieczeństwo dba zamek typu TSA, zabezpieczający walizkę przed dostępem nieupoważnionych osób. Wnętrze skrywa elegancką podszewkę i elastyczne pasy, które utrzymają rzeczy w ryzach. Ergonomiczne rączki i ciche kółka z możliwością obrotu o 360 stopni pozwalają wygodnie przemieszczać się z bagażem. Jeżeli więc lubicie podróżować i chcecie się wyróżnić, to koniecznie zajrzyjcie do sklepu This is me i dołączcie do klubu posiadaczy personalizowanych walizek, dzięki którym wasze podróże staną się jeszcze barwniejsze.
WP Turystyka na: