Nie dostała w samolocie miejsca obok córki. Obsługa nie chciała jej pomóc

Pasażerka podróżująca samolotem ze stanu Delaware była w szoku po tym, jak okazało się, że jej trzyletnia córka ma siedzieć w innym rzędzie niż ona. Co więcej, nawet personel pokładowy w ogóle jej nie pomógł, tylko zasugerował, aby zamieniła się z kimś miejscem.

Matka z córką miały siedzieć w innych rzędach
Matka z córką miały siedzieć w innych rzędach
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | odua images
oprac. HSZ

23.11.2022 | aktual.: 23.11.2022 14:00

"Podczas odprawy przydzielono nam miejsca w osobnych rzędach - co nie byłoby wielkim problemem, gdyby moją towarzyszką podróży nie była moja trzyletnia córka" - czytamy w relacji Jennifer Keller na łamach portalu Insider.

Jak się okazało, kobieta próbowała zmienić miejsca przez internet oraz skontaktować się z linią lotniczą przez telefon, ale nic to nie dało. Przy bramce wejściowej do samolotu Keller usłyszała, że pracownikom nie udało się namówić nikogo z jej rzędu do tego, aby się przesiadł. Poradzili jej, aby spróbowała na własną rękę zamienić się miejscami.

Nie tak wyobrażała sobie podróż z córką

"Kiedy dotarłyśmy do rzędu mojej córki, a ona zrozumiała, co się dzieje, wybuchła płaczem" - czytamy w relacji Keller, która dodaje, że po chwili usłyszała za plecami głos jednego ze współpasażerów. - Cóż, nie zamierzam tego słuchać przez cały lot. Zamienię się z tobą miejscami - jęknął mężczyzna.

Na szczęście w końcu udało im się usiąść obok siebie. Kobieta otrzymała od linii lotniczych również 75 dolarów zadośćuczynienia. Jednak Keller podkreśliła, że nie była to taka sytuacja, której chciała dla swojego dziecka. W swojej relacji zaapelowała też, aby wprowadzić regulacje zabraniające rozdzielania małych podróżnych od rodziców i opiekunów.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Nie zostawiaj odprawy na ostatnią chwilę

Wiele tanich linii lotniczych często dzieli rodziny podczas odprawy, mimo że dzieci muszą być pod opieką dorosłych. Aby tego uniknąć, warto nie zostawiać jej na ostatnią chwilę, najlepiej zrobić ją online jak najszybciej, a nie dopiero na lotnisku.

Co więcej, jeśli nie da się już zmienić miejsc przed wejściem na pokład, to należy od razu o tym powiedzieć personelowi pokładowemu, aby mógł poprosić innych pasażerów o zamianę.

Źródło: Insider, "The Sun"

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (9)