Nietypowe zachcianki hotelowych gości. Potrafią wprawić obsługę w osłupienie
Pracownicy hoteli robią wiele, żeby dogodzić wymagającym gościom. Jednak niektórzy mają tak nietypowe zachcianki, że nawet osoby, które pracują wiele lat w branży hotelarskiej, przecierają oczy ze zdumienia. Jedna z sieci hoteli postanowiła uchylić rąbka tajemnicy, o co dziwnego prosili jej klienci.
Najdziwniejsze zachcianki podróżnych zdecydowała się udostępnić sieć hoteli Travelodge. Historie zostały opowiedziane przez jej pracowników, którym zadano pytanie: "jakie były najbardziej nietypowe prośby, jakie goście skierowali w waszą stronę". Niektóre z nich są naprawdę zabawne, ale część potrafi wprawić w zakłopotanie.
Wyobraźnia niektórych nie zna granic. A kiedy w grę wchodzą uczucia i miłość do drugiej połówki, zaczyna się prawdziwe szaleństwo i wodze puszczają fantazji. Jedno z pytań do obsługi hotelu brzmiało: "Czy możecie napełnić wannę gałkami lodów o różnych smakach? Ma to być prezent na 40. urodziny mojej żony."
To niejedyne nietypowe życzenia hotelowych gości. Niektórzy z nich bardzo kochają swoje zwierzęta - nic dziwnego, że nie potrafią się z nimi rozstać nawet podczas wakacji. Nie chodzi tu jednak o kota lub psa. Jeden z podróżnych poprosił o dodatkowy pokój dla jego... lamy.
Jakie jeszcze były nietypowe pytania, które usłyszała obsługa z Travelodge? Oto lista tych najbardziej zapadających w pamięć:
• Czy zespół hotelowy może przebrać się za rodzinę Addamsów dla moich dzieci na Halloween?
• Czy możecie sprawić, by moje łóżko wyglądało jak samochód wyścigowy Formuły 1?
• Czy mogę pożyczyć garnitur na jutrzejszą rozmowę kwalifikacyjną? Muszę wyglądać elegancko.
• Czy możecie mi pomóc wybrać pierścionek zaręczynowy?
• Czy możecie przetłumaczyć tę ofertę sprzedaży na mandaryński przed spotkaniem z chińskimi klientami?
• Czy możecie umieścić w ramce zdjęcie Arctic Monkeys w moim pokoju?
• Czy możecie zadzwonić do zamku Windsor i dowiedzieć się, czy królowa jest w środku?
• Czy możecie przechować mojego homara w swojej zamrażarce?
Jeśli obawiacie się, że wasza prośba będzie dla obsługi zbyt nietypowa, pamiętajcie, że na pewno znajdą się dziwniejsze.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl