WP

Para niewidomych kupiła bilety na autobus. Teraz walczą z przewoźnikiem

Pan Bartosz wraz z narzeczoną kupili bilety z Lublina do Gdyni. Jednak autobus, za który zapłacili, nie przyjechał. Teraz para walczy o zwrot pieniędzy za transport, który sami sobie zorganizowali.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Przewoźnik nie wywiązał się ze swoich obietnic
Przewoźnik nie wywiązał się ze swoich obietnic (Shutterstock.com)
WP

Narzeczeni mieli jechać w Wigilię z Lublina do Gdyni. Bilety kupili miesiąc wcześniej poprzez stronę internetową firmy Flixbus. Kurs miał wykonać współpracujący z tą firmą lubelski przewoźnik BP Tour.

W podobnej sytuacji znalazły się setki innych pasażerów, ponieważ przewoźnik odwołał dziesiątki kursów. W trasy nie wyjechały autobusy z Lublina do Wrocławia, Gdyni, Zakopanego i Krakowa. Między 23 a 26 grudnia BP Tour albo wcale nie jeździł na tych trasach, albo wykonywał tylko część kursów.

WP

Pan Bartosz i jego narzeczona są niewidomi, dlatego podróż alternatywnymi środkami transportu byłaby dla nich wyjątkowo niewygodna. Zwłaszcza, że jedyną opcją była podróż z kilkoma przesiadkami. W związku z tym para pojechała do Gdyni taksówką. Koszt: 1280 zł.

Zarząd Flixbusa obiecał zwrot kosztów za taksówkę. Niestety, pan Bartosz i jego narzeczona do dziś go nie otrzymali. W związku z tym ponowili prośbę o zwrot pieniędzy, jednak ich odzew kolejny raz napotkał ścianę ze strony firmy.

– Nie dość, że FlixBus zostawił nas wtedy bez jakiejkolwiek pomocy, to dziś, mimo wcześniejszych deklaracji, nie chce nam zwrócić kosztów przejazdu – mówi mężczyzna w rozmowie z "Dziennikiem Wschodnim". Zapowiada, że jeśli firma nie wywiąże się ze swoich obietnic to zgłosi sprawę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Nie wyklucza też pozwu sądowego.

WP

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Zobacz także: Różnice pomiędzy napędem na dwa i na cztery koła

WP
WP
WP
0
komentarze
Głosuj
Głosuj
0
Wow!
0
Ważne
0
Słabe
0
Straszne
Trwa ładowanie
.
.
.
WP