Polskie Dni w Zell am See‑Kaprun – święto aktywnego wypoczynku!
Polskie Dni w Zell am See-Kaprun odbędą się w tym roku po raz piąty. Przez trzy lata agencja Testa Communications – organizator i pomysłodawca imprezy – zapraszała gości do włoskiego Maso Corto.
20.06.2007 | aktual.: 09.05.2013 11:19
Polskie Dni w Zell am See-Kaprun – popularny, letni event – odbędzie się w tym roku po raz piąty. Przez trzy lata agencja Testa Communications – organizator i pomysłodawca imprezy – zapraszała gości do włoskiego Maso Corto. Od 2006 roku do Austrii, do Zell am See-Kaprun, na lodowiec Kitzsteinhorn, gdzie turyści z Polski spędzają aktywnie wakacje, uprawiając sport i biorąc udział w niecodziennych atrakcjach.
Głównym celem Polskich Dni jest promocja aktywnego wypoczynku. Organizatorzy dbają więc o to, by wszyscy spędzali wakacje w ruchu. Jak podczas poprzednich edycji, tak i w tym razem TESTA Communications przygotowała dla gości wiele sportowych atrakcji.
Podczas Polskich Dni powstanie centrum testowe sprzętu narciarskiego i snowboardowego marki Salomon. Instruktorzy szkoły narciarskiej Strama Nosal z Zakopanego będą bezpłatnie uczyć jazdy na deskach. Na koniec wszyscy – i „amatorzy i „zawodowcy” – staną na stoku, by walczyć o Puchar Salomona.
Fani tenisa z kolei staną w szranki w Turnieju Tenisowym Salomona, a entuzjaści rolek – w Maratonie Rolkowym Skionline.pl. Samby i rumby uczyć będą, podczas warsztatów tanecznych, uczestnicy popularnego programu „Taniec z Gwiazdami”. Nie zabraknie również treningów koszykówki oraz zajęć z nordic walkingu, którymi patronuje firma Exel. Codziennie, instruktorzy tej dyscypliny przeprowadzą specjalne zajęcia dla gości Polskich Dni.
Podobnie jak w ubiegłym roku, chętni będą mogli uprawiać trekking z lamami, zagrać w golfa na jednym z najpiękniejszych pól golfowych w Europie (36.dołkowe) lub wystartować w Wielkim Biegu na Orientację – Tissot T-Touch Adventure. Tissot T-Touch Adventure to kilkugodzinna impreza terenowa, w której zawodnicy podzieleni na grupy będą musieli pokonać wyznaczoną trasę, wykonując po drodze określone zadania.
Do pokonania trasy niezbędne będą zegarki Tissot T-Touch.
Po raz pierwszy natomiast promować będziemy dyscypliny „wodne”. Zaprosimy gości do udziału w raftingu, a także na rejs po pięknym jeziorze Zell.
Uczestnicy Polskich Dni wezmą udział w meczu piłki nożnej patronowanym przez portal Gazeta.pl („Gazeta.pl i Przyjaciele kontra Reszta Świata”) Jeśli na Polskich Dniach pojawia się moda, to tylko w najlepszym wydaniu. Podczas eleganckiego pokazu pod patronatem tygodnika Gala, goście będą mogli podziwiać ekskluzywną odzież sportową austriackiej marki Sportalm. Swoje kolekcje zaprezentują także firmy Salomon oraz Alpine Pro.
Firma Alpine Pro zorganizuje także rodzinną imprezę – Alpine Pro Family. Trzyosobowe zespoły, startując w konkurencjach sportowych, walczyć będą o cenne nagrody przygotowane przez tego producenta odzieży outdoorowej.
Sponsorzy: Salomon, Tissot, Alpine Pro, Harnaś, Frencys, Sportalm, Deco Glass, DAF, Selim oraz Winzerhof Kiss.
Patroni medialni: Tygodnik Gala, Radio PIN, Voyage, Wp.pl, Brief, Brief for Poland, Gentelman, Skionline.pl, Magazyn Narciarski, Wirtualne Media, Warsaw Business Journal, Moje Gotowanie, Golf&Life oraz VIP News.
TESTA Communications Sp. z o. o.
Al. Wilanowska 115 lok. 10
02 - 765 Warszawa
tel.: +48 22 885 87 02
fax: +48 22 885 32 54
NIP: 521-33-15-374
Regon: 015882327
www.testacommunications.pl