Pracował w linii lotniczej. Dzieli się niezawodną radą
Doug Parker, były pracownik CEO linii lotniczej American Airlines, podzielił się z internautami radą, dzięki której każda podróż samolotem jest mniej stresująca. Mężczyzna nie obawia się już zaginięcia bagażu lub jego opóźnienia.
Doug Parker, który pełnił funkcję CEO w American Airlines od 2001 do 2023 r., podzielił się swoją najważniejszą radą dla podróżujących. Mężczyzna nie ukrywa, że nie ma złotej recepty, aby lot przebiegł komfortowo, ale ta prosta rada wpływa na jakość podróży. Jak podaje New Tork Post, Doug Parker zaleca, aby unikać nadawania swoich bagaży.
Unikaj problemów z bagażem
Parker podkreśla, że choć linie lotnicze zawsze starają się dostarczyć bagaż na miejsce jak najszybciej, proces ten jest skomplikowany i nie zawsze może pójść po naszej myśli. - To moja główna rada dla każdego - znajdź sposób, aby zmieścić wszystko w bagażu podręcznym i nie nadawać bagażu rejestrowanego - powiedział Parker w podcaście Airlines Confidential.
- Gdziekolwiek jedziemy, można kupić wszystkie potrzebne rzeczy na miejscu - dodał, przypominając, że nie ma konieczności zabierania dużych bagaży.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"Halo Polacy". Piękna, lecz dla wielu piekielnie droga wyspa. Jak podróżować po Islandii, by nie pójść z torbami?
Były pracownik American Airlines podkreśla, że choć pakowanie się do bagażu podręcznego może być wyzwaniem, zaoszczędzi to potencjalnych kłopotów po przylocie.
Strach o bagaż
Raport z 2024 r. wykazał, że American Airlines zgubiły więcej bagaży niż inne linie lotnicze. Niektórzy turyści, latający z walizkami rejestrowanymi, w obawie przed ich zagubieniem, umieszczają wewnątrz małe urządzenia lokalizujące - airtagi. Te gadżety pomagają odnaleźć bagaże, które np. przez błąd personelu lotniska polecą do innych krajów lub zostaną na lotnisku wylotowym.
Czytaj też: Stewardesa zdradza, do czego są zdolni pasażerowie pierwszej klasy. Kłótnie i "sytuacje intymne"
Źródło: New York Post