Rezerwują bilety na lot, który nastąpi w 2028 r. Chętnych nie brakuje
Ten przełomowy moment może odmienić całkowicie oblicze podróży samolotami. Klienci już teraz mają okazję zarezerwować lot, który odbędzie się w 2028 r. Oto szczegóły podróży samolotem elektrycznym.
Na początku czerwca u przewoźnika SAS pojawiła się możliwość rezerwacji miejsc na pierwszy lot elektrycznym samolotem. Ma się on odbyć w 2028 r., a już cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Jak można zdobyć bilety?
Bilety na pierwszy lot już w sprzedaży
Linia lotnicza SAS otworzyła rezerwację miejsc na swój pierwszy elektryczny lot do Szwecji, Norwegii i Danii. Można kupować już bilety na trzy inauguracyjne loty.
Usługa jest dostępna dla podróżujących w obrębie Szwecji, Norwegii lub Danii – to właśnie na tym terenie odbędzie się każdy z trzech rejsów. Ma to być jeden z pierwszych lotów komercyjnych elektrycznym samolotem.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Sztuka podróżowania - DS4
SAS wyprzedza konkurencję
Pasażerowie będą mogli zarezerwować maksymalnie dwa miejsca na jedną rezerwację i na osobę. Cena wywoławcza takiego rejsu to ok. 750 zł wraz z opłatami i podatkami, które należy uiścić 30 dni przed pierwszym lotem.
Dokładna data i trasa samego lotu nie są jeszcze znane. Już niedługo powinniśmy się o nich dowiedzieć. Na razie wiadomo tylko, że całe przedsięwzięcie będzie miało miejsce w 2028 r.
Do 2050 roku SAS ma zamiar stać się linią lotniczą o zerowej emisji dwutlenku węgla. Dlatego właśnie naciska na rozwój lotnictwa elektrycznego w podróżach komercyjnych.
- Od momentu powstania w 1946 r. SAS był jednym z pionierów w branży lotniczej, będąc na przykład pierwszym komercyjnym operatorem linii lotniczych, który przeleciał nad biegunem północnym, aby znacznie skrócić czas lotów między kontynentami. (...) Fakt, że możemy teraz zaprosić naszych pasażerów do udziału w kolejnym ważnym wydarzeniu, jest naturalną kontynuacją tego pionierskiego ducha i znaczącym krokiem na naszej drodze do zrównoważonego lotnictwa – powiedział prezes i dyrektor generalny SAS, Anko van der Werff.
Źródło: Simple Flying