Tego jeszcze nie było! Linia lotnicza zaskoczyła. "Czemu nie zrobili tego wcześniej?"
Pierwsza linia lotnicza na świecie wprowadza innowacyjne rozwiązanie, które ma usprawnić pasażerom opuszczanie pokładu samolotu po jego wylądowaniu na płycie lotniska. Od tej pory podróżni, którzy zdecydują się na lot liniami IndiGo, będą mogli wyjść z samolotu nie dwoma, a trzema wyjściami - jednym tylnym i dwoma przednimi.
Tanie linie lotnicze przyzwyczaiły swoich pasażerów do regularnego wprowadzania nowoczesnych rozwiązań, które mają zwiększyć wydajność pracy, oczywiście minimalizując koszty firmy. IndiGo jest stosunkowo tanim indyjskim przewoźnikiem i jako pierwszy wychodzi na przeciw oczekiwaniom turystów z nowym rozwiązaniem.
Szybsze wyjście
Władze linii lotniczych IndiGo zdecydowały o podstawianiu do samolotów jednej rampy wyjściowej więcej, aby usprawnić proces wysiadania pasażerów z pokładu, po jego wylądowaniu. Będzie ona ustawiona w przedniej części maszyny.
- Jesteśmy dumni, że możemy być pierwszą linią lotniczą na świecie, która korzysta z systemu trzypunktowego. W IndiGo stale i dynamicznie rozwijamy nasze wewnętrzne standardy, aby umożliwić klientom bezproblemowe doświadczenie i poprawiać efektywność operacyjną dla wszystkich zainteresowanych stron, w tym operatorów portów lotniczych oraz firm zajmujących się obsługą naziemną – tłumaczy Ronojoy Dutta, dyrektor generalny IndiGo.
Opinie turystów
Na Twitterze Sumita Chaturvediego pojawiło się nagranie przedstawiające pasażerów wysiadających, nie przez dwa, ale już przez trzy wyjścia samolotu.
Trwa ładowanie wpisu: twitter
Turyści wybierający indyjskie linie lotnicze nie kryją zadowolenia, spowodowanego innowacyjnym rozwiązaniem. Nic dziwnego, bowiem nikt nie lubi po wylądowaniu samolotu, czekać na wyjście z niego.
"Bardzo potrzebne", "Dlaczego nie zrobili tego wcześniej?" - czytamy pod Tweetem. "Mam nadzieję, że inni pójdą w ich ślady", "Dobry pomysł, nawet jedna minuta to dodatkowy bonus" - dodają inni internauci.
Źródło: Twitter