Trwa ładowanie...

"Week ends in Gdańsk". Startuje kampania promocyjna Gdańska

Wschód słońca nad morzem, bajkowa Mariacka czy roztańczone żurawie stoczniowe - to tylko kilka kadrów z najnowszego wideo promującego Gdańska wśród zagranicznych turystów. Film uzupełniają też bajkowe kadry z prężącą się do zdjęć foką, wyginającym rzygaczem czy znikającą damą w oknach twierdzy Wisłoujście. Miasto przedstawione jest jako idealne miejsce na weekend. Miejsce, w którym powietrze pachnie morzem, wolnością i tajemnicą.

"Week ends in Gdańsk". Startuje kampania promocyjna GdańskaŹródło: Shutterstock.com, fot: g_art08
dn63ycv
dn63ycv

Nowa kampania promocyjna Gdańska ma zachęcić do odwiedzenia miasta turystów z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Szwecji, Danii oraz Niemiec. Hasło "Week ends in Gdańsk" wprost zaprasza na jesienne weekendy do grodu nad Motławą. A, że z tych krajów latają tani przewoźnicy, to promocja wydaje się trafiona w punkt.

W międzynarodowej kampanii podkreślone zostały atuty Gdańska jako miasta otwartego, z bogatą ofertą, nawet dla tych najbardziej wymagających turystów.

Spot promocyjny jest kluczowym elementem kampanii, zrealizowanej w konwencji baśniowej opowieści, ukazującej Gdańsk jako miejsce magiczne, owiane tajemnicą. Bohaterami spotu są ludzie w różnym wieku, którzy podczas wizyty nad Motławą spotykają się z intrygującymi sytuacjami. Emisja przewidziana jest m.in. w ramach kampanii na portalu słynnego wydawnictwa turystycznego Lonely Planet.

– To, co wyróżnia Gdańsk na tle innych, równie pięknych, bogatych historycznie i kulturowo europejskich miast, to niezwykły, wręcz magiczny klimat, którego nie da się opisać. Wystarczy jeden weekend, by go poczuć i bezgranicznie się nim zachwycić. Właśnie to chcemy pokazać poprzez zaplanowane w ramach kampanii działania – mówi Anna Zbierska, zastępca dyrektora Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, zleceniodawcy kampanii. – Tańczące stoczniowe żurawie, pirat zapraszający na pokład płynącego Motławą galeonu, zagubiony w lesie rycerz - Krzyżak czy tajemnicza dama z Twierdzy Wisłoujście: wszystko to uchyla rąbka skrywanej przez miasto tajemnicy, inspirując do jej dalszego zgłębiania – będąc tu, na miejscu.

Shutterstock.com
Źródło: Shutterstock.com, fot: Patryk Kosmider

Kampania będzie prezentowana na rynkach zagranicznych i główne w intrenecie. – W przeciwieństwie do realizowanych w przeszłości przez miasto kampanii zagranicznych, w przypadku tegorocznej nie koncentrujemy się na emisji spotów reklamowych w telewizji. Obecna kampania nastawiona jest głównie na ekspozycję w internecie oraz szeroko zakrojone działania z zakresu digital marketingu – wyjaśnia Karolina Janik, CEO agencji Personal PR, koordynującej prace nad kampanią.

Shutterstock.com
Źródło: Shutterstock.com

Gdańska Organizacja Turystyczna stworzyła dedykowany landing page w czterech wersjach językowych. Pod adresem www.week-ends.pl zagraniczni turyści mogą dowiedzieć się, które miejsca w Gdańsku warto zobaczyć.

dn63ycv

Zobacz też, jak Brytyjczyk promuje Polskę.

dn63ycv
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dn63ycv

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj