"Zaszczep się i leć". Nowa kontrowersyjna reklama linii Ryanair
Przewoźnik Ryanair zaprezentował nową reklamę, zachęcającą do zakupu biletów lotniczych na sezon wakacyjny 2021. Jednak hasło przewodnie, jakie wybrał zespół marketingowy, nie spodobało się części klientów.
31.12.2020 | aktual.: 03.03.2022 01:48
W mediach jest widoczna nowa kampania reklamowa linii lotniczej Ryanair, która ruszyła w czasie Świąt Bożego Narodzenia. Szybko została zauważona, jednak nie wszystkich zachęciła do skorzystania z usług niskokosztowego przewoźnika. Wywołała także oburzenie wśród wielu osób.
Kontrowersyjna reklama Ryanaira
Co dokładnie wywołało ożywioną dyskusję na temat Ryanaira w mediach społecznościowych? Z powodu wejścia na rynek szczepionki na koronawirusa i rozpoczęcia szczepień w wielu krajach świata, irlandzka linia postawiła na sparafrazowanie określeń typu "kiss & fly" używanych w kontekście parkingów przy lotniskach i zaprezentowała baner z napisem "jab and go". W polskiej wersji językowej reklamy brzmi ona "zaszczep się i leć".
Niezaczepieni pasażerowie obawiają się, że będą traktowani gorzej
Z reklamy dowiadujemy się, że "szczepionki będą niedługo dostępne" i z racji tego już teraz warto "zarezerwować letnią przygodę". Skusić klientów ma ogromna pula biletów – milion przelotów w cenie 89 zł. Dodatkową zachętą jest brak opłaty w przypadku zmiany rezerwacji w razie wystąpienia np. nowych obostrzeń.
Mimo że oferta jest atrakcyjna, wielu klientom nie podoba się to, że irlandzka linia wykorzystuje w reklamach hasła związane ze szczepieniami i coraz bardziej pokazuje, która grupa pasażerów będzie niebawem bardziej faworyzowana. Nie brakuje osób, które obawiają się, że przez to, iż nie są zaczepieni, nie będą mogli dokonać zakupu biletów.
A co wy o tym sądzicie?
Źródło: Fly4free.pl