Londyn - zgasły reklamy na Piccadilly Circus
Tego jeszcze nie było. Po raz pierwszy od 1949 roku zgasły reklamy na słynnej londyńskiej atrakcji - rogu budynku przy Piccadilly Circus. Billboardy będą poddane renowacji. Ponownie zaświecą dopiero jesienią.
Piccadilly Circus to plac i skrzyżowanie głównych ulic w samym sercu teatralnego i rozrywkowego rewiru West End w Londynie. Każdego roku słynne billboardy, znajdujące się na jednym z budynków, mija blisko 100 milionów osób. Od 1954 roku reklamuje się na nich m.in. Coca-Cola. Ci, którzy jeszcze nie widzieli ich na żywo na pewno będą zawiedzeni, jeśli w tym roku planują wizytę w Londynie. Światła zostaną tymczasowo zastąpione przez baner, który oczywiście nie osłodzi straty turystom.
Trwa ładowanie wpisu: twitter
To pierwsze od ponad 60 lat wygaszenie reklam na tak długi czas. Wcześniej zdarzało się to tylko podczas przerwy w dostawie prądu oraz na czas pogrzebów Winstona Churchila i księżnej Diany, a także w związku z jednorazową kampanią Lights Out London.
Po remoncie obecnych sześć paneli ma zastąpić jeden. Dzięki temu na ekranie, poza emisją reklam, będzie także możliwa transmisja na żywo ważnych wydarzeń oraz puzczanie informacji pogodowych i sportowych. - Nowe rozwiązanie dostarczy turystom więcej rozrywki - mówi Ros Morgan, szef Heart of London.