Trwa ładowanie...

Chwila grozy na lotnisku. Samolot był blisko katastrofy

Samolot pasażerski, który leciał z Dubaju do Niemiec miał problemy z lądowaniem na lotnisku w Dusseldorfie. Wszystko przez orkan Ksawery, którego podmuchy były tak silne, że Airbus A380 musiał walczyć z nimi jeszcze po wylądowaniu.

Chwila grozy na lotnisku. Samolot był blisko katastrofyŹródło: Youtube.com, fot: HvdH-Plane-Spotter
d1qt1zi
d1qt1zi

Na opublikowanym w sieci nagraniu widać jak potężna maszyna nie może złapać równowagi tuż po zejściu na ziemię. Pilot samolotu musiał nieźle się natrudzić, aby odzyskać nad nim kontrolę. Filmik pojawił się na youtubowym kanale HvdH-Plane-Spotter z informacją, że wyglądało jakby było blisko katastrofy.

Orkan Ksawery uziemił w Niemczech setki podróżnych. Wiele lotów zostało odwołanych. Na północy i na wschodzie kraju wstrzymano ruch niektórych pociągów.

d1qt1zi
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1qt1zi

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj