Hotelowe piętro tylko dla kobiet

Hotel Bella Sky Comwell w Kopenhadze, którego otwarcie odbyło się 16 maja, jest nie tylko największym hotelem w Skandynawii, posiadającym 814 pokoi, ale także pierwszym hotelem w Europie z całym piętrem przeznaczonym wyłącznie dla kobiet.

Hotelowe piętro tylko dla kobiet
Źródło zdjęć: © www.bellaskycomwell.dk

Hotel Bella Sky Comwell w Kopenhadze, którego otwarcie odbyło się 16 maja, jest nie tylko największym hotelem w Skandynawii, posiadającym 814 pokoi, ale także pierwszym hotelem w Europie z całym piętrem przeznaczonym wyłącznie dla kobiet.

Piętra dla kobiet cieszą się zainteresowaniem na całym świecie, ale dotychczas nie było ich w Danii. Jednak właściciele nowego hotelu - Bella Center (i jednocześnie największego centrum kongresowego w Skandynawii, mieszczącego maksymalnie 20 000 gości, który przylega do nowego hotelu) - nie mieli żądnych wątpliwości, aby zarezerwować całe piętro Bella Sky Comwell wyłącznie dla kobiet.

Przy planowaniu piętra dla kobiet skonsultowano się z grupą często podróżujących osób płci pięknej. Piętro to nazywa się Bella Donna i jest dostępne tylko z kartą magnetyczną przeznaczoną dla kobiet.
Kierownictwo hotelu zapytało kilka wpływowych i często podróżujących Dunek, czy ich zdaniem należy stworzyć piętro wyłącznie dla nich, a jeśli tak, to czy mają szczególne życzenia co do jego projektu. Odpowiedzią było jednoznaczne TAK!

Przeprowadzone przez hotel badania w grupie docelowej pokazały, że ponad połowa uczestniczących w nich kobiet wolałaby zatrzymać się na piętrze przeznaczonym wyłącznie dla nich.

Najważniejsza jest łazienka

Według badań, dla podróżujących kobiet jednym z najważniejszych priorytetów jest łazienka. Ankietowane chciałyby także korzystać z otwartej przestrzeni, na której można by napić się kawy latte, zielonej herbaty czy świeżo wyciskanych soków, przeczytać prasę duńską i zagraniczną oraz czasopisma dla kobiet, a także nabyć takie produkty, jak pończochy, zestaw do makijażu itp.

Badania wykazały, że kobiety nie są zainteresowane zorganizowaną rozrywką, ale doceniłyby sugestie dotyczące tego, gdzie można coś zjeść lub wyjść samemu lub wskazujące dobre trasy do joggingu i spacerów.

Wymagające kobiety w restauracji

Menu było kolejnym kluczowym elementem wskazanym w ankiecie. Kobiety preferują jedzenie ekologiczne i przyjazne klimatowi i są zainteresowane możliwością „przebierania“ w daniach z karty. Wolą jednak jeść w tym samym pomieszczeniu co mężczyźni; poza tym kobiety uczestniczące w ankiecie nie miały nic przeciwko temu, aby dzielić z mężczyznami klub fitness.

„Zatem samotnie podróżujący mężczyźni, którzy doceniliby towarzystwo kobiet, mogą odetchnąć z ulgą", mówi dyrektor zarządzający Arne Bang Mikkelsen, który z radością witał pierwszą klientkę na piętrze Bella Donna.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)