Kupił kanapkę za niemal 30 zł. "Trudno mi było uwierzyć, że podali coś takiego"

Pasażer linii easyJet był w szoku po tym, jak zobaczył kanapkę, za którą zapłacił 5 funtów, czyli ok. 28 zł. "Czy to najgorsze jedzenie i reklama linii lotniczych, jakie kiedykolwiek widziałeś?" - podsumował.

Pasażer pokazał, jaką kanapkę dostał w samolocie
Pasażer pokazał, jaką kanapkę dostał w samolocie
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | pixarno
oprac. HSZ

23.05.2022 07:32

Na rozczarowujący posiłek pasażer o imieniu Alex trafił podczas lotu z Paryża do Londynu. 38-latek zapłacił 7 funtów (ok. 39 zł) za zestaw zawierający wodę oraz wartą 5 funtów (ok. 28 zł) kanapkę z pieczonymi warzywami, bo zachęciły go zdjęcia przekąski zamieszczone w menu.

Na fotografii było widać bagietkę posypaną ziarnami i wypełnioną kawałkami cukinii oraz czerwonej papryki. Co więcej, warzywa leżały na grubej warstwie hummusu.

Tak kanapka wyglądała w menu
Tak kanapka wyglądała w menu © Materiały prasowe | easyJet

Zamówił kanapkę w samolocie. "Trudno mi było uwierzyć, że podali coś takiego"

Londyńczyk nie mógł uwierzyć własnym oczom, kiedy stewardesa podała mu jego kanapkę - praktycznie pozbawioną jakiegokolwiek nadzienia. Alex nagrał film, na którym widać, jak otwiera bagietkę, a w środku widać tylko niewielką garść warzyw.

Mężczyzna postanowił udostępnić nagranie w mediach społecznościowych. "Czy to najgorsze jedzenie i reklama linii lotniczych, jakie kiedykolwiek widziałeś?" - napisał.

- Na początku trudno mi było uwierzyć, że podali coś takiego [...] Porozmawiałem z załogą i poprosiłem o inną kanapkę. Stewardesa powiedziała, żebym się nie dziwił, bo zdjęcia rzadko odzwierciedlają rzeczywistość. Dała mi kolejną bagietkę, ale była ona równie zła - tłumaczył 38-latek.

Zgodnie z menu easyJet, kanapka - którą zamówił Alex - może być podawana na ciepło lub na zimno oraz zawiera pieczone warzywa, pesto i hummus.

Rzecznik easyJet komentuje

- Wiemy o tym nagraniu i będziemy przyglądać się sprawie razem z dostawcą jedzenia. Uważamy, że widoczny w nim artykuł nie spełnia wysokich standardów, których oczekujemy od naszej oferty jedzenia i napojów na pokładzie samolotu - powiedział rzecznik easyJet w rozmowie z Sun Online Travel.

- Skontaktujemy się z klientem, aby przeprosić go za to doświadczenie - dodał.

Źródło: The Sun

Źródło artykułu:WP Turystyka
w podróżysamolotyjedzenie
Zobacz także
Komentarze (23)