"Obrzydliwe" miejsce w klasie biznes. Pasażer pozywa linie Emirates
Jedne z największych linii lotniczych znów będą miały kłopoty. 20-letni mieszkaniec Perth, który kupił usługę w klasie biznes, pozywa dubajskie linie za niespełnienie standardów.
16.05.2023 | aktual.: 17.05.2023 06:47
Skarpetki na siedzeniu
Pasażerowie, spodziewający się luksusowych lotów w liniach Emirates, mogą czuć się lekko zaniepokojeni. Jak donosi portal news.com.au, pasażer, który w marcu br. leciał w klasie biznes znanych dubajskich linii, planuje pozwać je za wprowadzenie konsumenta w błąd.
Według pana Brodie'go Chapmana, doświadczenie w klasie, która w teorii powinna mieć wyższy poziom, było "absolutnie obrzydliwe", i teraz ma on zamiar pozwać linię lotniczą i uzyskać prawie 5 ty. dolarów odszkodowania.
- Reklamują ten fantazyjny produkt – 777 lub A380 – a ten samolot, którym leciałem, był absolutnie obrzydliwy - powiedział pasażer w rozmowie z Daily Mail Australia. - To samolot, którego nie reklamują – miał ok. 23 lata. Żadna z reklamowanych lub oferowanych przez nich usług nie była dostępna. Siedzenia były brudne, z boku mojego krzesła tkwiły skarpetki, nie rozkładało się ono prawidłowo, jeden z ekranów nie działał, a na siedzeniu były plamy.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Emirates Airlines świadome problemu?
Rozczarowany pasażer za swój lot, który odbył się 28 marc, zapłacił 3240 dolarów. Konsument pozwał linie lotnicze do sądu ds. drobnych roszczeń w Wielkiej Brytanii. Powodem roszczenia jest "niewłaściwie sprzedany" produkt.
Linie Emirates nie udzielają komentarzy w tej sprawie, choć twierdzą, że mają świadomość problemu. Jak powiedzieli przedstawiciele linii w rozmowie z news.com.au, "sprawa jest w toku".
"Nasz zespół ds. obsługi klienta i audytu usług poważnie traktuje wszystkie opinie i sumiennie zajmuje się tą sprawą" - przytacza słowa przedstawicieli linii Emirates portal. - "Od tego czasu zespół był w kontakcie z klientem, ale ponieważ ta sprawa jest obecnie w toku, nie będziemy oferować żadnych dodatkowych komentarzy".
Wygrana sprawa Marka Morgana
To nie pierwsza taka sprawa, z którą zmagają się linie Emirates. W marcu br. Mark Morgan, 57-letni, chirurg z Nowej Zelandii wygrał z liniami sprawę o odszkodowanie w sprawie fałszywego przedstawienia oferty przez linie.
On i jego żona lecieli klasą biznes z Auckland do Londynu, licząc na minibar, łóżko i zaktualizowany systemem rozrywki, jednak z żadnej z tych rzeczy nie mogli skorzystać. Pasażer wygrał sprawę przed Trybunałem ds. Sporów, i uzyskał odszkodowanie w wysokości 12 tys. 500 dolarów.
Czytaj także: Chorwackie miasta i wioski pod wodą. Pomagają ratownicy i żołnierze
Źródło: news.com.au