PKP planuje wprowadzenie programu lojalnościowego
Odkąd na polskich torach pojawiło się Pendolino, sporo podróżujących zamieniło samochód na pociąg (zwłaszcza ci, którzy podróżują służbowo). PKP w końcu zorientowało się, że wprowadzenie programu lojalnościowego dla pasażerów to mądry pomysł. Tylko jeszcze nie wie, jak go wcielić w życie.
27.03.2019 | aktual.: 27.03.2019 11:53
PKP po raz kolejny mówi o planach wprowadzenia programu lojalnościowego. Ale tym razem (bo już dwa razy mówiło się, i tylko mówiło, o takim przedsięwzięciu - w 2014 r. i w 2016), za słowami poszły czyny. A w zasadzie – jeden czyn. Spółka opublikowała zaproszenie do RFI (ang. request for information – prośba o informację), czyli poprosiła dostawców systemów, które obsługują programy lojalnościowe, o udzielenie informacji, jakie wymogi technologiczne i informatyczne muszą być spełnione, aby program ruszył. Zainteresowane firmy mogą przesyłać oferty do 3 kwietnia.
A jak mógłby wyglądać program lojalnościowy PKP? Tutaj należy od razu ostudzić emocje. Bo w planach są: nagrody rzeczowe, bilety do kina, vouchery na usługi i oczywiście gadżety związane z koleją. Założenia przewoźnika są takie, że rocznie program będzie obsługiwał 100 tys. pasażerów.
Pytanie tylko, czy w zamian za długopis z logo PKP, bilet do kina czy rabat na książkę, ktokolwiek będzie chciał udostępnić swoje dane. Gdyby przedmiotem transakcji były zniżki na bilety, darmowy upgrade do pierwszej klasy czy możliwość skorzystania z promocji w przedsprzedaży, z pewnością chętnych byłoby więcej.
Nie ma jeszcze konkretnego terminu i nie wiadomo kiedy program lojalnościowy PKP miałby wejść w życie.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl