Promocja PKP Intercity. Milion tanich biletów
Po rekordowym sezonie wakacyjnym PKP Intercity nie zwalnia tempa. Jesień to czas ogromnej promocji, zachęcającej do podróży koleją po Polsce. Do sprzedaży trafia aż milion biletów w rekordowo niskich cenach. Promocja obowiązuje do końca listopada tego roku.
04.10.2022 | aktual.: 05.10.2022 08:15
PKP Intercity wprowadziło pulę miliona tanich biletów w ramach oferty Promo. Ceny podróży na popularnych trasach, np. pomiędzy Warszawą a Krakowem, Trójmiastem, Katowicami i Poznaniem zaczynają się już od 19 zł.
Promocyjna jesień w PKP Intercity
Sprzedaż miliona promocyjnych biletów w ramach Super Promo i Promo Plus jest ograniczona czasowo i potrwa do końca listopada. Aby ułatwić wyszukiwanie najtańszych biletów PKP Intercity udostępnia na swojej stronie internetowej zakładkę "Łowcy Promo", gdzie można znaleźć najlepsze oferty, które pozwolą np. na szybki i ekonomiczny wypad do innego miasta.
- Wprowadzenie dynamicznego systemu sprzedaży i oferty Promo do kategorii IC oraz TLK przebiegło sprawnie i zakończyło się sukcesem. Spotkało się także z dużym zainteresowaniem i pozytywnym przyjęciem przez podróżnych. Aby zachęcić do jesiennych podróży po Polsce, wprowadzamy do sprzedaży milion promocyjnych biletów, które zapewnią naszym pasażerom możliwość jeszcze tańszych przejazdów. Co istotne, tańsze bilety będzie można zakupić na przejazdy wszystkimi kategoriami pociągów - mówi Marek Chraniuk, Prezes Zarządu PKP Intercity.
PKP wychodzi naprzeciw podróżnym
Oferta biletowa PKP Intercity została ujednolicona, a przewoźnik operuje spójnym systemem promocyjnym, w którym bilety zostały podzielone według pięciu progów promocyjnych: Super Promo, Promo Plus, Promo 45 (bilety tańsze o 45 proc. od ceny bazowej), Promo 30 (tańsze o 30 proc.) i Promo 15 (tańsze o 15 proc.). Co istotne, oferta obejmuje przejazdy w pierwszej klasie - dzięki temu podróże w wyższym standardzie stały się bardziej przystępne.
- Dynamiczny system zarządzania cenami to z kolei nasza odpowiedź na zmieniające się potrzeby społeczeństwa - żyjemy coraz szybciej, elastycznie zmieniamy plany i decyzje. To również krok w realizacji strategii rozwoju spółki, który jeszcze bardziej przybliży PKP Intercity do spełniania nowoczesnych i najwyższych standardów - wyjaśnia Tomasz Gontarz, Członek Zarządu PKP Intercity.
Dostępność poszczególnych biletów promocyjnych jest zależna od popularności danego pociągu. PKP Intercity zarządza liczbą promocyjnych biletów w poszczególnych progach cenowych w zależności od m.in. prognozowanej frekwencji, aktualnego stanu sprzedaży, tras przejazdu czy godzin odjazdu.
Pule biletów w poszczególnych poziomach cenowych są limitowane, więc planując przejazd pociągiem cieszącym się bardzo dużą popularnością, warto zaplanować podróż z wyprzedzeniem i kupić bilety możliwie jak najwcześniej. Czasami wystarczy jednak wybrać pociąg o nieco mniej popularnej godzinie, by kupić dużo tańszy bilet.
Źródło: PKP Intercity