Tak promują Polskę we Francji. "Liczba kontaktów wzrokowych przekroczy 3,5 miliona"
Polska Organizacja Turystyczna stara się promocyjnie podbić Francję. Po bardzo widowiskowej kampanii wizerunkowej w paryskim metrze, przyszła kolej na Lyon. To bardzo ważne i strategiczne miasto dla turystyki, gospodarki i kultury francuskiej.
Pod koniec września PLL LOT przywróciły połączenie z Warszawy do Lyonu.
3,5 miliona kontaktów wzrokowych
Przy tej okazji Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Paryżu rozpoczął kampanię, której celem była promocja Warszawy i innych polskich miast, do których mogą dotrzeć turyści wsiadający do samolotu w Lyonie. Kampania wystartowała 13 listopada.
W przestrzeni publicznej stolicy regionu Rhône-Alpes pojawiły się 152 billboardy, z czego połowa na 34 stacjach metra. Pozostałe na kluczowych przystankach tramwajowych oraz parkingach przy centrach handlowych i dworcach kolejowych. Na plakatach można zobaczyć zdjęcia miast i hasło "Poland. More than You expected" (ang. Polska. Więcej niż się spodziewasz).
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Sztuka podróżowania - DS4
Według danych przekazanych do POT przez miasto Lyon, liczba kontaktów wzrokowych przekroczy 3,5 miliona.
- Jeśli dodać do tego liczne warsztaty i prezentacje dla branży turystycznej, które ZOPOT tam organizuje, będzie to największa kampania na terenie Lyonu w historii obecności Polskiej Organizacji Turystycznej na rynku francuskim - mówi Tomasz Rudomino, dyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej.
Ważny region dla polskich przedsiębiorców
Jego zdaniem cały region Rhône-Alpes jest szczególnie istotny dla polskich przedsiębiorców, rolnictwa i biznesu turystycznego.
- Niedawno PLL LOT uruchomiły codzienne połączenie z Warszawą, co stanowi już trzecie połączenie obsługiwane przez naszego narodowego przewoźnika po Paryżu i Nicei. Wreszcie Lyon to miasto partnerskie Łodzi. Jest zatem mnóstwo powodów, aby tutaj lokować działania marketingowe - powiedział