Tak promują Polskę we Francji. "Liczba kontaktów wzrokowych przekroczy 3,5 miliona"

Polska Organizacja Turystyczna stara się promocyjnie podbić Francję. Po bardzo widowiskowej kampanii wizerunkowej w paryskim metrze, przyszła kolej na Lyon. To bardzo ważne i strategiczne miasto dla turystyki, gospodarki i kultury francuskiej.

Kampania w Lyonie trwa od 13 listopadaKampania w Lyonie trwa od 13 listopada
Źródło zdjęć: © iFrancja

Pod koniec września PLL LOT przywróciły połączenie z Warszawy do Lyonu.

3,5 miliona kontaktów wzrokowych

Przy tej okazji Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Paryżu rozpoczął kampanię, której celem była promocja Warszawy i innych polskich miast, do których mogą dotrzeć turyści wsiadający do samolotu w Lyonie. Kampania wystartowała 13 listopada.

W przestrzeni publicznej stolicy regionu Rhône-Alpes pojawiły się 152 billboardy, z czego połowa na 34 stacjach metra. Pozostałe na kluczowych przystankach tramwajowych oraz parkingach przy centrach handlowych i dworcach kolejowych. Na plakatach można zobaczyć zdjęcia miast i hasło "Poland. More than You expected" (ang. Polska. Więcej niż się spodziewasz).

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Festiwal Latawców - spektakularny widok na niebie

Według danych przekazanych do POT przez miasto Lyon, liczba kontaktów wzrokowych przekroczy 3,5 miliona.

- Jeśli dodać do tego liczne warsztaty i prezentacje dla branży turystycznej, które ZOPOT tam organizuje, będzie to największa kampania na terenie Lyonu w historii obecności Polskiej Organizacji Turystycznej na rynku francuskim - mówi Tomasz Rudomino, dyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej.

Ważny region dla polskich przedsiębiorców

Jego zdaniem cały region Rhône-Alpes jest szczególnie istotny dla polskich przedsiębiorców, rolnictwa i biznesu turystycznego.

- Niedawno PLL LOT uruchomiły codzienne połączenie z Warszawą, co stanowi już trzecie połączenie obsługiwane przez naszego narodowego przewoźnika po Paryżu i Nicei. Wreszcie Lyon to miasto partnerskie Łodzi. Jest zatem mnóstwo powodów, aby tutaj lokować działania marketingowe - powiedział

Źródło artykułu:
Wybrane dla Ciebie
Nowy hit Polaków. Gigantyczny wzrost zainteresowania niezwykłym krajem
Nowy hit Polaków. Gigantyczny wzrost zainteresowania niezwykłym krajem
Doznał wypadku na Majorce. Rodzice chcą wysokiego odszkodowania
Doznał wypadku na Majorce. Rodzice chcą wysokiego odszkodowania
Kontrowersyjna budowa na Bali. Gigantyczna winda pod ostrzałem
Kontrowersyjna budowa na Bali. Gigantyczna winda pod ostrzałem
Chwile grozy w sercu Rzymu. Runęła średniowieczna wieża
Chwile grozy w sercu Rzymu. Runęła średniowieczna wieża
Szaleństwo w polskim mieście. "Obłożenie jest praktycznie pełne"
Szaleństwo w polskim mieście. "Obłożenie jest praktycznie pełne"
Budowali nową szklarnię. Odkrycie we Wrocławiu
Budowali nową szklarnię. Odkrycie we Wrocławiu
Nigdy nie oznaczaj tak swojej walizki. Częsty błąd pasażerów
Nigdy nie oznaczaj tak swojej walizki. Częsty błąd pasażerów
Ornitologiczna sensacja. Wypatrzył ptaka, który w tym rejonie się nie zdarza
Ornitologiczna sensacja. Wypatrzył ptaka, który w tym rejonie się nie zdarza
Gigantyczne zmiany w sercu Warszawy. Muszą przekierować aż 400 pociągów
Gigantyczne zmiany w sercu Warszawy. Muszą przekierować aż 400 pociągów
Pokazali zdjęcie z Tatr. Magiczne i tajemnicze zjawisko
Pokazali zdjęcie z Tatr. Magiczne i tajemnicze zjawisko
Wyjątkowy widok na plaży. Mężczyzna narysował dziesiątki serc
Wyjątkowy widok na plaży. Mężczyzna narysował dziesiątki serc
Wideo z parku narodowego. "Szczyt głupoty i braku szacunku!"
Wideo z parku narodowego. "Szczyt głupoty i braku szacunku!"