Trwa ładowanie...
lyon
iFrancja
Dzisiaj, 19-11-2024 11:03

Tak promują Polskę we Francji. "Liczba kontaktów wzrokowych przekroczy 3,5 miliona"

Polska Organizacja Turystyczna stara się promocyjnie podbić Francję. Po bardzo widowiskowej kampanii wizerunkowej w paryskim metrze, przyszła kolej na Lyon. To bardzo ważne i strategiczne miasto dla turystyki, gospodarki i kultury francuskiej.

Kampania w Lyonie trwa od 13 listopadaKampania w Lyonie trwa od 13 listopadaŹródło: iFrancja
dxwe622
dxwe622

Pod koniec września PLL LOT przywróciły połączenie z Warszawy do Lyonu.

3,5 miliona kontaktów wzrokowych

Przy tej okazji Zagraniczny Ośrodek Polskiej Organizacji Turystycznej w Paryżu rozpoczął kampanię, której celem była promocja Warszawy i innych polskich miast, do których mogą dotrzeć turyści wsiadający do samolotu w Lyonie. Kampania wystartowała 13 listopada.

W przestrzeni publicznej stolicy regionu Rhône-Alpes pojawiły się 152 billboardy, z czego połowa na 34 stacjach metra. Pozostałe na kluczowych przystankach tramwajowych oraz parkingach przy centrach handlowych i dworcach kolejowych. Na plakatach można zobaczyć zdjęcia miast i hasło "Poland. More than You expected" (ang. Polska. Więcej niż się spodziewasz).

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Sztuka podróżowania - DS4

Według danych przekazanych do POT przez miasto Lyon, liczba kontaktów wzrokowych przekroczy 3,5 miliona.

dxwe622

- Jeśli dodać do tego liczne warsztaty i prezentacje dla branży turystycznej, które ZOPOT tam organizuje, będzie to największa kampania na terenie Lyonu w historii obecności Polskiej Organizacji Turystycznej na rynku francuskim - mówi Tomasz Rudomino, dyrektor Zagranicznego Ośrodka Polskiej Organizacji Turystycznej.

Ważny region dla polskich przedsiębiorców

Jego zdaniem cały region Rhône-Alpes jest szczególnie istotny dla polskich przedsiębiorców, rolnictwa i biznesu turystycznego.

- Niedawno PLL LOT uruchomiły codzienne połączenie z Warszawą, co stanowi już trzecie połączenie obsługiwane przez naszego narodowego przewoźnika po Paryżu i Nicei. Wreszcie Lyon to miasto partnerskie Łodzi. Jest zatem mnóstwo powodów, aby tutaj lokować działania marketingowe - powiedział

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
dxwe622
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dxwe622

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj