Trwa ładowanie...
bali
oprac. IR
18-09-2023 17:31

Zarezerwowały luksusową willę na Bali. "Cela więzienna"

Nie zawsze wakacje na egzotycznej wyspie oznaczają wypoczynek jak w raju. Przekonała się o tym Hatty Morton, która zarezerwowała nocleg na Bali. Na miejscu okazało się, że luksusowa willa to miejsce jak z najgorszego koszmaru.

Hatty pokazała na Tiktoku, jak wyglądała willaHatty pokazała na Tiktoku, jak wyglądała willaŹródło: TikTok
d3xwbjp
d3xwbjp

Hatty była pewna, że zarezerwowała nocleg w luksusowym bungalowie na Bali. Za noc zapłaciła 50 funtów. Niestety po wejściu do środka przeżyła szok.

Jak cela więzienna

Tym, co zastała w obiekcie, postanowiła podzielić się w nagraniu na TikToku. "Podczas pobytu na Bali zawsze trzykrotnie sprawdzaj zakwaterowanie ze śniadaniem, na wypadek gdybyś trafił do tej samej celi, co my tamtej nocy" – napisała w poście. W kolejnym opublikowała serię zdjęć z bungalowa. Pokazała, jak wyglądał w ogłoszeniu oraz, co z koleżanką zastały na miejscu.

Łazienka nie była w zasadzie umeblowana, a na podłogach i ścianach były pęknięcia i brud. Wyglądało to jakby była przed lub w trakcie remontu. Było to zdecydowanie dalekie od tego, co reklamowano na Airbnb, które pokazywało jasno oświetlony i czysty apartament.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

"Halo Polacy". Nie wszyscy doceniają kraj, w którym zamieszkała. "Jest totalnie unikalny"

- Gdy przekroczyłyśmy próg, od razu poczułyśmy się jak w celi więziennej - powiedziała w rozmowie z The Insider. Kobieta dodała, że były zmuszone z koleżanką spędzić tam jedną noc, ale następnego ranka od razu znalazły inny hotel.

d3xwbjp

Kobiety zwróciły się z prośbą o zwrot pieniędzy do Airbnb. Na dowód musiały wysłać zdjęcia nieruchomości. - Po 20 sekundach od wysłania zdjęć odpisali, że dostaniemy zwrot - relacjonowała kobieta. - Zwrot środków obejmował jedynie 33 proc. pierwszej nocy, więc ostatecznie zapłaciłyśmy za tę pierwszą noc około 20 funtów.

Gospodarz wystawił komentarz

Co ciekawe, obiekt ma mnóstwo pozytywnych komentarzy, a tylko w kilku z nich można znaleźć informacje o brudnej pościeli.

W rozmowie z The Insider Morton przyznała, że właściciel wystawił jej negatywny komentarz, bo skróciła pobyt i nie skontaktowała się z nim bezpośrednio, by rozwiązać problem.

Internauci radzili jej, by zareagowała na to, a nawet pozwała gospodarza za oszustwo. Podróżniczka uznała jednak, że teraz już się tylko z tego śmieje i najważniejsze, że problem został szybko rozwiązany.

d3xwbjp

Źródło: The Insider

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d3xwbjp
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3xwbjp