Brytyjski dziennik zachwyca się Polską. "Rewolucja w Warszawie"
"Daily Mail", jeden z najpopularniejszych brytyjskich dzienników, zachwyca się stolicą naszego kraju, a dokładnie jej zapleczem kulinarnym i gastronomicznym. W artykule zatytułowanym "Rewolucja w Warszawie" autor zwraca uwagę na przysmaki, które można dostać na jarmarku bożonarodzeniowym czy w Nine's, czyli restauracji Roberta Lewandowskiego.
"Rewolucja w Warszawie! W stolicy Polski wybucha powstanie smakoszy. Jarmark bożonarodzeniowy też jest przepyszny!" - czytamy na łamach dziennika Daily Mail.
Nine's Restaurant & Sports Bar
Restauracja jednego z najlepszych napastników na świecie, grającego obecnie w klubie z Barcelony - Roberta Lewandowskiego - to jeden z obiektów, który chwali brytyjski dziennikarz. Nie omieszkają jednak zauważyć na wstępie, że jest on polską wersją Davida Beckhama. Nine's znajduje się w czteropoziomowej, zabytkowej XIX-wiecznej Warzelni - sercu Browarów Warszawskich. Restauracja podzielona jest na trzy strefy, a każda z nich to inne doznania - zarówno kulinarne, jak i te o charakterze sportowym.
"Koktajle nalewane z dzbanków w kształcie trofeów i stoły w kształcie prawdziwych bramek piłkarskich: witamy w Warszawie w sportowym stylu. Można tutaj chrupać precle, zajadać się ogromnymi stosami żeberek z grilla, pić piwo rzemieślnicze i inne mikstury alkoholowe, a wszystko to podczas oglądania najnowszych meczów na gigantycznych ekranach" - czytamy w "Daily Mail".
Autor artykułu zauważa, że Warszawa to już nie tylko bary mleczne. Zachwyca się także Elektrownią Powiśle, którą porównuje do londyńskiego Borough Market.
Na top liście miejsc, w których można smacznie zjeść w stolicy, znalazła się także Hala Koszyki. "Koniec z komunistyczną ponurością" - piszą.
Smaki jarmarku bożonarodzeniowego
Brytyjczykom do gustu przypadł również warszawski jarmark bożonarodzeniowy, który w tym roku zostanie otwarty 26 listopada. Komplementują oni nie tylko jego wygląd i świąteczny klimat, ale przede wszystkim bogate zaplecze kulinarne. "Znajdziemy tu międzynarodowy smak. Nawet napoje i muzyka mają globalny charakter" - czytamy.
"Ta rewolucja gastronomiczna, sprawia, że stolica staje się celem podróżniczym turystów przez cały rok" - podsumowuje "Daily Mail".
Źródło: Daily Mail