Trwa ładowanie...

Jeśli podróżować, to tylko z pomocą. Więcej niż połowa z nas nie podejmie decyzji samemu

Wydawałoby się, że podróżowanie z biurem odchodzi do lamusa. Badania przeprowadzone przez firmę Expedia Media Solutions pokazują, że nie do końca to prawda. Przez kilka lat przyglądano się zachowaniom podróżujących z 8 krajów w celu odkrycia tendencji turystycznych. Wyniki mogą zaskoczyć, bo jeśli wierzyć badaczom, ponad połowa turystów woli zdać się na kogoś, niż na siebie.

Jeśli podróżować,  to tylko z pomocą. Więcej niż połowa z nas nie podejmie decyzji samemuŹródło: Materiały prasowe
d1qtndm
d1qtndm

Podróżni są otwarci na wybór miejsca docelowego i szukają informacji w różnych źródłach. Co najmniej 50 proc. z nich jest niezdecydowanych, dlatego szuka pomocy i inspiracji w trakcie planowania urlopów, a ponad 65 proc. podróżnych twierdzi, że są pod wpływem treści publikowanych przez marki turystyczne lub miejscowość, którą nawet się nie interesują. Agencje podróży online i wyszukiwarki w tej kwestii absolutnie wygrywają.

- Mimo że większość turystów ma określony budżet na podróże i aktywnie poszukuje ofert i promocji, zauważa się różnice pod względem sposobu i miejsca wydawania pieniędzy, choć ponad wszystko cenią sobie doświadczenia, niż koszty - mówi portalowi "Travel Daily News" Andrew van Der Feltz z Expedia Media Solutions. - Ponieważ ponad 50 proc. podróżujących nie ma upatrzonego miejsca docelowego, można im pomóc inspirując albo informując o czymś, czego wcześniej nie mieli na oku - dodaje.

d1qtndm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1qtndm

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj