Kogo nie znoszą stewardessy?
Każdy z nas ma w pracy osoby lub grupy osób, które przysłowiowo podnoszą nam ciśnienie. Dla stewardes to zachowania pasażerów są najbardziej irytujące. Poznajcie najbardziej denerwujących pasażerów samolotów.
Pasażerowie bez manier
W świecie wielu pasażerów samolotów słowa takie jak "proszę" i "dziękuję" schowane są głęboko w luku bagażowym. Stewardesy często słyszą od nich zwroty typu "co masz?" albo "daj mi colę". A w przypadku podawania posiłków, jeśli nie odpowiada proponowany zestaw, zazwyczaj spotykają się z burczeniem i ostentacyjnym krzywieniem twarzy. A wystarczyłoby zwykłe "Nie, dziękuję".
Sprawdź najlepsze oferty: www.otowakacje.wp.pl www.wycieczki.wp.pl
Nierozstający się ze słuchawkami
Na kilkakrotnie zadawane pytanie "Czy chce Pan/Pani coś do picia?" nie odpowiadają. Po machnięciu ręką przed twarzą patrzą zmieszanym wzrokiem. Na powtórzone pytanie krzyczą zbyt głośno "Co?". Pokazujemy im, że chodzi o coś do picia na co odpowiadają "Aaaa, daj mi colę". I wciąż nie zdejmują słuchawek z uszu.
Sprawdź najlepsze oferty: www.otowakacje.wp.pl www.wycieczki.wp.pl
Kogo nie znoszą stewardessy?
Zachowaniem wręcz karygodnym jest pozbywanie się śmieci podczas podawania napojów i posiłków, zwłaszcza wpychanie ich bezmyślnie na wózek, na przykład do kubełka z lodem. Nie mówiąc już o wręczaniu stewardesom zużytych pieluch lub chusteczek do nosa. A takie przypadki też się zdarzają.
Sprawdź najlepsze oferty: www.otowakacje.wp.pl www.wycieczki.wp.pl
Geografowie-amatorzy
Załoga pokładowa to nie roboty, trudno więc oczekiwać, że będą znać aktualne koordynaty położenia samolotu. Zwłaszcza podczas podawania napojów i posiłków.
Pasażerowie nie powinni też oczekiwać, że uzyskają wyczerpujące informacje na temat zbiorników wodnych czy łańcuchów górskich nad którymi właśnie przelatują.
Sprawdź najlepsze oferty: www.otowakacje.wp.pl www.wycieczki.wp.pl
Spragnieni
Zaraz po wejściu na pokład samolotu potrzebują szklankę wody lub natychmiast skorzystać z toalety. Zrozumiałe są pojedyncze przypadki, jednak w większości przypadków pasażerowie ci spędzili wiele minut w oczekiwaniu na lot w poczekalni, gdzie mogli napić się wody, a nawet ją potem oddać.
Sprawdź najlepsze oferty: www.otowakacje.wp.pl www.wycieczki.wp.pl
Koneserzy kawy
Dość bezpiecznym stwierdzeniem jest, że pasażerowie prawdopodobnie nie spożywają śniadań ze stewardesami. Dlatego właśnie zamawiając kawę należy dać znać, jakiego napoju oczekujemy. Jeśli tego nie zrobisz nie należy mieć pretensji, że coś jest nie tak. Zwłaszcza, że "regular coffee" nie zawsze oznacza to samo.
Sprawdź najlepsze oferty: www.otowakacje.wp.pl www.wycieczki.wp.pl
Wyluzowani rodzice
Pasażerowie, którzy pozwalają swoim pociechom na dzikie zabawy w całym samolocie, a potem oczekują jeszcze, że załoga pokładowa będzie na nie uważać, nadużywają cierpliwości stewardes. Nie mówiąc już o tych, którzy proszą o przyprowadzenie dziecka na miejsce i zapięcie im pasów bezpieczeństwa.
Sprawdź najlepsze oferty: www.otowakacje.wp.pl www.wycieczki.wp.pl
Uzależnieni od smartphona
Na każde wezwanie stewardessy, z prośbą o wyłączenie telefonu, odpowiadają na odczepkę "Wiem! Już wyłączam!" i używają go dalej. Uważają, że wysyłanie wiadomości sms nie jest używaniem telefonu. Stewardesy widzą jednak wszystko i zirytowane ponawiają prośby do skutku.
Sprawdź najlepsze oferty: www.otowakacje.wp.pl www.wycieczki.wp.pl