Nowa kampania promocyjna Polski. "To nie może być w Europie"

Jeszcze w listopadzie rusza nowa kampania wizerunkowa pod hasłem "Poland. More than you expected", która będzie promować Polskę w 13 krajach europejskich, a także w Stanach Zjednoczonych. - Chcemy zaskoczyć turystów spektakularnością polskich atrakcji - mówi Rafał Szlachta, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Kampania promocyjna "Poland. More than you expected"Kampania promocyjna "Poland. More than you expected"
Źródło zdjęć: © materiały prasowe
Iwona Kołczańska

Kampania wizerunkowa będzie prowadzona w Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Czechach, a także w wybranych stanach USA (Nowy Jork, New Jersey, Illinois, Floryda, Kalifornia) w okresie listopad-grudzień br.

Nowa kampania Polski: promocja przez zaskoczenie

- Chcieliśmy, aby obecna kampania była inna niż dotychczasowe. Chcemy zaskoczyć turystów spektakularnością polskich atrakcji, które mogą na pierwszy rzut oka nie kojarzyć się z Polską. Z hasłem "Poland. More than you expected" chcemy zostać w naszej komunikacji na dłużej, a jego ideę świetnie obrazuje nasz spot, który inspirowany jest formułą popularnych ostatnio tzw. blind testów - mówi Rafał Szlachta, prezes POT.

Kampania wizerunkowa "Poland. More than you expected"
Kampania wizerunkowa "Poland. More than you expected" © Materiały prasowe

Spot promocyjny. Hel jak atol, Tatry jak Alpy

We wspomnianym spocie grupie osób z zagranicy - przedstawionej jako "miłośnicy podróży" - prezentowane są zdjęcia z Polski. Mają zgadywać, gdzie dane miejsce się znajduje.

Widząc Hel, zachwycają się pięknym kolorem wody. "Wygląda jak jakiś atol" - mówi jeden z mężczyzn. "To nie może być w Europie" - dodaje jedna z kobiet. Widząc Tatry strzelają, że to Alpy albo Andy. Zamek w Pieskowej Skale także wywołuje entuzjazm. "Wygląda jak z jakiegoś filmu" - stwierdza jedna z kobiet.

Gdy okazuje się, że wszystkie zaprezentowane miejsca znajdują się w jednym kraju, czyli w Polsce, wszyscy uczestnicy są w ogromnym szoku i deklarują, że koniecznie muszą się tam wybrać.

"Poland. More than you expected"

Przetarg na kampanię wizerunkową pod hasłem "Poland. More than you expected" Polska Organizacja Turystyczna rozstrzygnęła w październiku. Wybrano w nim ofertę firmy eSky.pl. To ona odpowiada za opracowanie kreacji we współpracy z amerykańską agencją marketingu dla branży turystycznej - Sojern.

Spot będzie emitowany w internecie poprzez platformę YouTube, sieć reklamową Google Display Network oraz w międzynarodowych serwisach internetowych Grupy eSky.

Pałac w Kamieńcu. Weszli do miejsca słynnego romansu Napoleona

Wybrane dla Ciebie
Dramatyczna akcja na basenie. Wyciągnęli z wody nieprzytomne dziecko
Dramatyczna akcja na basenie. Wyciągnęli z wody nieprzytomne dziecko
Strzał w dziesiątkę na grudzień. "Jeden z najbardziej magnetycznych kierunków"
Strzał w dziesiątkę na grudzień. "Jeden z najbardziej magnetycznych kierunków"
O Malborku będzie głośno. Na zamek wróci bezcenne dzieło
O Malborku będzie głośno. Na zamek wróci bezcenne dzieło
Ze szlaków zniknęły ważne urządzenia. Park narodowy apeluje do turystów
Ze szlaków zniknęły ważne urządzenia. Park narodowy apeluje do turystów
Nietypowa interwencja policji. Chodzi o psa, który jeździł koleją
Nietypowa interwencja policji. Chodzi o psa, który jeździł koleją
RegioJet zareagował na krytykę. "Niektóre procesy nie przebiegają tak szybko, jak byśmy sobie życzyli"
RegioJet zareagował na krytykę. "Niektóre procesy nie przebiegają tak szybko, jak byśmy sobie życzyli"
Polskie Los Angeles. Śpiewał o nim Marek Grechuta
Polskie Los Angeles. Śpiewał o nim Marek Grechuta
Nagranie z drogi do Morskiego Oka. "Najwyraźniej terenu już mają mało"
Nagranie z drogi do Morskiego Oka. "Najwyraźniej terenu już mają mało"
Wraca austriacki pociąg do Chorwacji. To świetna opcja także dla Polaków
Wraca austriacki pociąg do Chorwacji. To świetna opcja także dla Polaków
Warszawska atrakcja zamknięta na rok. Remont pochłonie fortunę
Warszawska atrakcja zamknięta na rok. Remont pochłonie fortunę
Drugi w Europie. Wyjątkowy park rozrywki powstanie u naszych sąsiadów
Drugi w Europie. Wyjątkowy park rozrywki powstanie u naszych sąsiadów
Na ich widok każdy się odwraca. Niezwykła inicjatywa porusza Trójmiasto
Na ich widok każdy się odwraca. Niezwykła inicjatywa porusza Trójmiasto
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇