Nowa kampania promocyjna Polski. "To nie może być w Europie"

Jeszcze w listopadzie rusza nowa kampania wizerunkowa pod hasłem "Poland. More than you expected", która będzie promować Polskę w 13 krajach europejskich, a także w Stanach Zjednoczonych. - Chcemy zaskoczyć turystów spektakularnością polskich atrakcji - mówi Rafał Szlachta, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.

Kampania promocyjna "Poland. More than you expected"Kampania promocyjna "Poland. More than you expected"
Źródło zdjęć: © materiały prasowe
Iwona Kołczańska

Kampania wizerunkowa będzie prowadzona w Hiszpanii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Czechach, a także w wybranych stanach USA (Nowy Jork, New Jersey, Illinois, Floryda, Kalifornia) w okresie listopad-grudzień br.

Nowa kampania Polski: promocja przez zaskoczenie

- Chcieliśmy, aby obecna kampania była inna niż dotychczasowe. Chcemy zaskoczyć turystów spektakularnością polskich atrakcji, które mogą na pierwszy rzut oka nie kojarzyć się z Polską. Z hasłem "Poland. More than you expected" chcemy zostać w naszej komunikacji na dłużej, a jego ideę świetnie obrazuje nasz spot, który inspirowany jest formułą popularnych ostatnio tzw. blind testów - mówi Rafał Szlachta, prezes POT.

Kampania wizerunkowa "Poland. More than you expected"
Kampania wizerunkowa "Poland. More than you expected" © Materiały prasowe

Spot promocyjny. Hel jak atol, Tatry jak Alpy

We wspomnianym spocie grupie osób z zagranicy - przedstawionej jako "miłośnicy podróży" - prezentowane są zdjęcia z Polski. Mają zgadywać, gdzie dane miejsce się znajduje.

Widząc Hel, zachwycają się pięknym kolorem wody. "Wygląda jak jakiś atol" - mówi jeden z mężczyzn. "To nie może być w Europie" - dodaje jedna z kobiet. Widząc Tatry strzelają, że to Alpy albo Andy. Zamek w Pieskowej Skale także wywołuje entuzjazm. "Wygląda jak z jakiegoś filmu" - stwierdza jedna z kobiet.

Gdy okazuje się, że wszystkie zaprezentowane miejsca znajdują się w jednym kraju, czyli w Polsce, wszyscy uczestnicy są w ogromnym szoku i deklarują, że koniecznie muszą się tam wybrać.

"Poland. More than you expected"

Przetarg na kampanię wizerunkową pod hasłem "Poland. More than you expected" Polska Organizacja Turystyczna rozstrzygnęła w październiku. Wybrano w nim ofertę firmy eSky.pl. To ona odpowiada za opracowanie kreacji we współpracy z amerykańską agencją marketingu dla branży turystycznej - Sojern.

Spot będzie emitowany w internecie poprzez platformę YouTube, sieć reklamową Google Display Network oraz w międzynarodowych serwisach internetowych Grupy eSky.

Pałac w Kamieńcu. Weszli do miejsca słynnego romansu Napoleona

Wybrane dla Ciebie

Leśnicy apelują. "Z małych pluszaków wyrastają groźne bestie"
Leśnicy apelują. "Z małych pluszaków wyrastają groźne bestie"
Ogromny problem na Kanarach. Tłuką się bez opamiętania
Ogromny problem na Kanarach. Tłuką się bez opamiętania
Gran Canaria. Tragedia na parkingu przy lotnisku
Gran Canaria. Tragedia na parkingu przy lotnisku
Ruszyła sprzedaż biletów RegioJet. Za 49 zł do Krakowa
Ruszyła sprzedaż biletów RegioJet. Za 49 zł do Krakowa
Idealny kierunek na wrzesień. "Zachwyca na każdym kroku"
Idealny kierunek na wrzesień. "Zachwyca na każdym kroku"
Na pokład weszli mundurowi. Turyści skończyli z mandatami
Na pokład weszli mundurowi. Turyści skończyli z mandatami
Niemcy stracili skarb. "Przygnębiające i szokujące"
Niemcy stracili skarb. "Przygnębiające i szokujące"
Kolejny rekord w Tatrach. "Frekwencja sięgnęła apogeum"
Kolejny rekord w Tatrach. "Frekwencja sięgnęła apogeum"
Turyści przesadzają na Śnieżce. "Ludzka głupota nie ma granic"
Turyści przesadzają na Śnieżce. "Ludzka głupota nie ma granic"
Radosne wieści z Warszawy. "Spójrzcie, jakie przeurocze maleństwa przyszły na świat"
Radosne wieści z Warszawy. "Spójrzcie, jakie przeurocze maleństwa przyszły na świat"
Jesienny długi weekend. Tam wypoczniesz najtaniej. Wystarczy 1200 zł
Jesienny długi weekend. Tam wypoczniesz najtaniej. Wystarczy 1200 zł
Australijskie turystki przez pomyłkę trafiły do włoskiego klasztoru
Australijskie turystki przez pomyłkę trafiły do włoskiego klasztoru