"Odwiedź nas... później". Organizacje turystyczne apelują do turystów o zdrowy rozsądek
W internecie triumfy święci hasztag o wymownej nazwie "staythefuckhome", który skutecznie przekonuje ludzi do tego, by pozostali w domach. Natomiast polska branża turystyczna apeluje do urlopowiczów, by przełożyli swoje plany wyjazdowe.
Z hasztagu #staythefuckhome skorzystała m.in. Estońska Organizacja Turystyczna, promująca się hasłem "Visit Estonia". Na swoim oficjalnym profilu na Twitterze opublikowała post zachęcający do odwiedzin. "Visit Estonia …later" ("Odwiedź Estonię ...później") – brzmi treść wpisu zamieszczonego w mediach społecznościowych. Post zachęca turystów, by nie rezygnowali całkowicie z zaplanowanych wyjazdów zagranicznych, a jedynie zmienili ich termin.
Trwa ładowanie wpisu: twitter
Najważniejsze są zdrowie i bezpieczeństwo obywateli. Ze względu na panujący stan zagrożenia epidemicznego nie zaleca się wyjścia z domu, a tym bardziej podróży w odległe miejsca. Branża turystyczna apeluje jednak o zachowanie zdrowego rozsądku i niepopadanie w skrajności.
Trwa ładowanie wpisu: facebook
Polscy przedsiębiorcy turystyczni bronią się przed kryzysem rozpowszechniając w mediach społecznościowych hasztag #ZmienTerminNieOdwołuj. Zachęcają turystów do przełożenia terminu planowanego wyjazdu, zamiast całkowitej rezygnacji z niego.
Koronawirus dotknął branżę turystyczną na całym świecie. Jego skutki już teraz odczuwają zarówno biura podróży, hotelarze, jak i małe, prywatne przedsiębiorstwa. Straty dotkną również narodowe organizacje turystyczne. Niektóre małe firmy mogą już nie podnieść się po tygodniach załamania na rynku turystycznym.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl