Pilot zaskoczył wszystkich. Zrobił pasażerom nietypową niespodziankę
Jak często zdarza się, że pilot samolotu bezpośrednio angażuje się w problemy podróżnych? Sytuacja, która wydarzyła się podczas podróży po USA, zaskoczyła wszystkich.
Pasażerka linii United Airlines, Tanya Stamos, podzieliła się w mediach społecznościowych niezwykłą historią o życzliwym geście kapitana jej lotu.
Pilot zamówił 30 opakowań pizzy
Podczas podróży z San Francisco do Houston w USA, samolot musiał awaryjnie lądować w Nowym Meksyku z powodu nagłego problemu medycznego na pokładzie. Pasażerowie spędzili wiele godzin na lotnisku, czekając na wznowienie podróży.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Sztuka podróżowania - DS7
Jak relacjonuje Stamos na TikToku, pilot postanowił zrobić coś, co zaskoczyło wszystkich. Zamówił 30 sztuk pizzy z lokalnej pizzerii i zadbał o dostarczenie ich bezpośrednio na lotnisko, aby pasażerowie nie musieli cierpieć z głodu podczas długiego oczekiwania. Co więcej, upewnił się, że wszyscy zostali obsłużeni, zanim sam wziął kawałek pizzy.
"Nasz pilot był absolutnie niesamowity" – podkreśliła Stamos. Na zamieszczonych w sieci zdjęciach widać mężczyznę, który osobiście organizował rozdzielanie pizzy pasażerom przy bramce.
W komentarzach pod postem użytkownicy chwalili pilota za jego bezinteresowność. "Uwielbiam słyszeć historie o ludziach, którzy robią coś ponad oczekiwania. Szacunek dla niego!" – napisał jeden z internautów. Kolejny dodał: "To było niesamowite!"
Trwa ładowanie wpisu: tiktok
To nie pierwszy taki gest pilotów United Airlines
W oświadczeniu dla magazynu People, przedstawiciele United Airlines poinformowali, że lot został przekierowany z powodu problemu medycznego jednego z pasażerów. Linia lotnicza zapewniła, że robiła wszystko, aby pasażerowie jak najszybciej mogli kontynuować podróż.
"Uwielbiamy, gdy nasi piloci przekraczają oczekiwania, aby pomóc klientom w takich niespodziewanych sytuacjach" – podkreślono w oświadczeniu.
Tego rodzaju gesty nie są nowością w United Airlines. W 2022 roku kapitan Josh Duchow również zyskał uznanie za pomoc małej Lenie, która zgubiła swój mleczny ząb podczas lotu. Aby pocieszyć dziewczynkę, pilot napisał notatkę do Wróżki Zębuszki z prośbą o przyjęcie listu zamiast zgubionego zęba.