Trwa ładowanie...
w podróży
oprac. MSI
Dzisiaj, 04-10-2024 13:32

Pilot zaskoczył wszystkich. Zrobił pasażerom nietypową niespodziankę

Jak często zdarza się, że pilot samolotu bezpośrednio angażuje się w problemy podróżnych? Sytuacja, która wydarzyła się podczas podróży po USA, zaskoczyła wszystkich.

Pilot zaskoczył pasażerów swoim gestem Pilot zaskoczył pasażerów swoim gestem Źródło: Adobe Stock
d3cvsgy
d3cvsgy

Pasażerka linii United Airlines, Tanya Stamos, podzieliła się w mediach społecznościowych niezwykłą historią o życzliwym geście kapitana jej lotu.

Pilot zamówił 30 opakowań pizzy

Podczas podróży z San Francisco do Houston w USA, samolot musiał awaryjnie lądować w Nowym Meksyku z powodu nagłego problemu medycznego na pokładzie. Pasażerowie spędzili wiele godzin na lotnisku, czekając na wznowienie podróży.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Łotewski Sopot zachwyca. Po sezonie także nie traci uroku

Jak relacjonuje Stamos na TikToku, pilot postanowił zrobić coś, co zaskoczyło wszystkich. Zamówił 30 sztuk pizzy z lokalnej pizzerii i zadbał o dostarczenie ich bezpośrednio na lotnisko, aby pasażerowie nie musieli cierpieć z głodu podczas długiego oczekiwania. Co więcej, upewnił się, że wszyscy zostali obsłużeni, zanim sam wziął kawałek pizzy.

d3cvsgy

"Nasz pilot był absolutnie niesamowity" – podkreśliła Stamos. Na zamieszczonych w sieci zdjęciach widać mężczyznę, który osobiście organizował rozdzielanie pizzy pasażerom przy bramce.

W komentarzach pod postem użytkownicy chwalili pilota za jego bezinteresowność. "Uwielbiam słyszeć historie o ludziach, którzy robią coś ponad oczekiwania. Szacunek dla niego!" – napisał jeden z internautów. Kolejny dodał: "To było niesamowite!"

To nie pierwszy taki gest pilotów United Airlines

W oświadczeniu dla magazynu People, przedstawiciele United Airlines poinformowali, że lot został przekierowany z powodu problemu medycznego jednego z pasażerów. Linia lotnicza zapewniła, że robiła wszystko, aby pasażerowie jak najszybciej mogli kontynuować podróż.

d3cvsgy

"Uwielbiamy, gdy nasi piloci przekraczają oczekiwania, aby pomóc klientom w takich niespodziewanych sytuacjach" – podkreślono w oświadczeniu.

Tego rodzaju gesty nie są nowością w United Airlines. W 2022 roku kapitan Josh Duchow również zyskał uznanie za pomoc małej Lenie, która zgubiła swój mleczny ząb podczas lotu. Aby pocieszyć dziewczynkę, pilot napisał notatkę do Wróżki Zębuszki z prośbą o przyjęcie listu zamiast zgubionego zęba.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d3cvsgy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3cvsgy

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj