Trwa ładowanie...

Przeżyli koszmar na pokładzie samolotu. "Okropne, przerażające doświadczenie"

Pasażerka British Airways, która miała podróżować z Londynu Heathrow do Dubaju twierdzi, że przeżyła koszmar na pokładzie samolotu. - To, co się wydarzyło wywarło traumę na całej naszej rodzinie - mówiła Alicja Smith w rozmowie z mediami.

Podróżni zostali poproszeni o opuszczenie samolotuPodróżni zostali poproszeni o opuszczenie samolotuŹródło: Adobe Stock, fot: Daniel Avram
d4eetxn
d4eetxn

Alicja Smith wybierała się z rodziną na wakacje do Dubaju. Wraz z mężem, rodzicami i dwojgiem dzieci mieli lecieć do ZEA z lotniska Heathrow w Londynie. Podróżna już na długo przed lotem zgłaszała linii lotniczej British Airways, że jej syn ma silną reakcję na orzechy.

Rodzina została wyproszona z samolotu przez błąd personelu

Przewoźnik zapewniał pasażerów, że podczas lotu do Dubaju nie pojawią się żadne dania zawierające orzechy. Przed startem wygłoszono nawet komunikat o tym, że na pokładzie znajduje się osoba z silną alergią na orzechy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Sztuka podróżowania - DS7

- Byliśmy całkowicie pewni, że wszystko jest pod kontrolą. Siedzieliśmy gotowi do startu. Jednak sytuacja uległa zmianie, gdy podano nam menu, które ku mojemu zaskoczeniu zawierało danie z krewetkami w mące z orzechów nerkowca - przekazała Alice Smith w rozmowie z portalem BBC. - To, co wydarzyło się w ciągu następnej godziny, wywarło traumę na całej naszej rodzinie - dodała.

d4eetxn

Na początku załoga powiedziała, że danie z orzechami nerkowca zostanie wymienione na inne. Następnie na pokład weszło trzech członków personelu naziemnego i podróżna została poinformowana, że najlepiej będzie, jeśli ona i jej rodzina opuszczą samolot.

- To było po prostu najbardziej traumatyczne, okropne, przerażające doświadczenie. Trzęsłam się i czułam się zastraszona. Ciągle myślałam, że to nie dzieje się naprawdę - relacjonowała Smith.

London Heathrow Adobe Stock
London Heathrow Źródło: Adobe Stock

Rodzina poleciała do Dubaju kolejnym lotem i otrzymała bonus

W wyniku tego zdarzenia rodzina straciła jeden dzień z 10-dniowej wycieczki do Dubaju która była organizowana przez BA Holidays. Aby zrekompensować tę niedogodność, do ich pobytu w Dubaju bezpłatnie dodano dodatkowy dzień.

d4eetxn

Podróżna skarżyła się jednak, że zorganizowanie lotu na kolejny dzień wcale nie było oczywiste. W końcu jednak udało im się to załatwić. Rodzina musiała również zapłacić za taksówkę do domu i z powrotem na lotnisko. Na szczęście kolejny zaplanowany lot odbył się bez przeszkód.

Źródło: BBC

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d4eetxn
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4eetxn

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj