Trwa ładowanie...

Rada Promocji Polski - sprężyna zamiast latawca

Po dwunastu latach, w materiałach promujących Polskę latawiec z biało-czerwoną szachownicą zostanie zastąpiony sprężyną wpisaną w kontur naszego kraju.

Rada Promocji Polski - sprężyna zamiast latawcaŹródło: facebook.com/Polska.SpringInto
d2ozb2p
d2ozb2p

Rada Promocji Polski, w której skład wchodzą przedstawiciele poszczególnych ministerstw, przyjęła uchwałę w sprawie koncepcji znaku i hasła promującego nasz kraj. To motyw sprężyny z kampanii "Polska. Spring into new” autorstwa Wally’ego Olinsa. Zmarły w kwietniu Olins to jeden z najwybitniejszych specjalistów w dziedzinie identyfikacji wizualnej.

Przyjęcie koncepcji logotypu jest konsekwencją trwających od półtora roku prac nad spójną komunikacją marki POLSKA. Ich podstawą było jednogłośnie przyjęcie w październiku zeszłego roku "Zasad komunikacji marki POLSKA", wypracowanych we współpracy ze specjalistami zrzeszonymi w ramach Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz w Zrzeszeniu Firm Public Relations.

Uchwała będzie podstawą dla RPP do kolejnych działań - przyjęcia Księgi Identyfikacji Wizualnej i opracowania strategii wprowadzania znaku.

d2ozb2p
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2ozb2p

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj