Rewolucyjne zmiany Ryanaira. Podano nową datę
Rewolucyjne zmiany Ryanaira wkrótce wejdą w życie. Irlandzka linia lotnicza zapowiadała, że całkowicie zrezygnuje z papierowych kart pokładowych 3 listopada. Ostatecznie jednak data uległa zmianie.
Ryanair to znany przewoźnik, które oferuje bilety lotnicze w konkurencyjnych cenach. Linia lotnicza już pewien czas temu zapowiedziała całkowitą rezygnacją z papierowych kart pokładowych. Kiedy ostatecznie to nastąpi?
Szykują się spore zmiany
Linia lotnicza Ryanair potwierdziła, że zamiast od poniedziałku 3 listopada przejdzie na cyfrowe karty pokładowe dopiero od 12 listopada. - Aby zapewnić naszym klientom płynne przejście na w pełni cyfrowe karty pokładowe, zmiana nastąpi w środę 12 listopada, który tradycyjnie jest nieco spokojniejszym okresem dla podróży po intensywnym okresie jesiennej przerwy semestralnej, odbywającej się w europejskich szkołach, np. w Wielkiej Brytanii czy Irlandii - powiedział Dara Brady, Chief Marketing Officer.
W praktyce oznacza to, że wszyscy pasażerowie od tego dnia nie będą już mogli pobrać i wydrukować fizycznej karty pokładowej. Aby wejść na pokład samolotu turyści swoje karty będą musieli wygenerować w aplikacji "myRyanair".
Turyści oszaleli na jednym punkcie. "Serwisy noclegowe i hotele zaczynają pękać w szwach"
Jak przekazano, jest to najnowszy krok w ramach wiodącej w branży transformacji cyfrowej. Przypomniano także, że Ryanair wprowadził już kilka dodatkowych funkcji aplikacji, aby poprawić komfort podróży. Mowa m.in. o opcji "Order to seat", czyli zamówieniu jedzenia i napoju przez telefon, aby otrzymać je w pierwszej kolejności.
Dodatkowo w aplikacji sprawdzić można bieżące informacje dotyczące lotów, w tym aktualizacje w czasie rzeczywistym dotyczące wejścia na pokład, bramek i opóźnień.
Kontrowersje wokół zmian
Choć młodsze pokolenia turystów są zadowolone z nowego rozwiązania, jak podaje GB News, zmiana ta może być problematyczna dla starszych podróżnych. Według danych Age UK, tylko 67 proc. osób powyżej 65. roku życia korzysta ze smartfonów, w porównaniu do prawie 100 proc. młodszych osób.
Źródło: Ryanair/Express