"Śliwkowe" samoloty LOT-u. Promują kolejne polskie produkty
Najpierw były "Grześki", teraz jest "Śliwka Nałęczowska". Jeden z trzech samolotów Polskich Linii Lotniczych z logo popularnych śliwek w czekoladzie odbył swój pierwszy rejs. W niecodziennej oprawie poleciał z Warszawy do Genewy.
Specjalnie zaprojektowana reklama Śliwki Nałęczowskiej jest owocem zawartej w tym roku umowy między spółką Colian a liniami lotniczymi LOT. Samolot Embraer 195 narodowego przewoźnika zadebiutował w nowej wizualnej oprawie podczas rejsu do Genewy.
W ramach promocji wydarzenia, na Facebooku i Instagramie przez 3 tygodnie trwać będzie akcja informacyjna. Mają w niej zostać wykorzystane m.in. zdjęcia samolotu wykonane przez spotterów lotniczych.
Współpraca firmy Colian z liniami lotniczymi LOT trwa od 2015 r. W ramach tej kooperacji pasażerowie narodowego przewoźnika otrzymują z portfolio firmy m.in. Grześki, Śliwkę Nałęczowską, Oranżadę Helena czy Krówki Mleczne Solidarność. Na kadłubach trzech samolotów typu Embarer widnieje logo flagowych produktów spółki Colian.
Źródło: Wirtualne Media
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl