Trwa ładowanie...

Wakacje na Krecie pełne rozczarowań. "Myślałem, że cofnąłem się o 40 lat"

Zapłacili 23 tys. zł za dwa tygodnie wakacji w 4,5-gwiazdkowym hotelu na Krecie. Mieli spędzić ten czas w pokojach o standardzie superior, a mieli wrażenie, że cofnęli się w czasie o 40 lat. Swoim doświadczeniem podzielili się z nami przez formularz #dziejesie.

Wakacje na Krecie pełne rozczarowań. "Myślałem, że cofnąłem się o 40 lat"Źródło: screen / coraltravel.pl
dfvdyz0
dfvdyz0

Pan Sebastian z Wrocławia zdecydował się na zakup 2-tygodniowego pobytu w 4,5-gwiazdkowym hotelu Imperial Belvedere w Hersonisos. Długo wyczekiwany urlop chciał spędzić w gronie rodzinnym. Jeden pokój zarezerwowano dla rodziców Polaka, a w drugim mieli zatrzymać się pan Sebastian z żoną i dwójką dzieci.

– Miesiąc temu zaczęliśmy szukać wczasów, ale z racji tego, że trwa sezon i wybór jest mocno ograniczony, wydawało nam się, że to jest bardzo dobra oferta, jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny – mówi w rozmowie z WP pan Sebastian. – Poza pokojami hotel rzeczywiście jest przyjemny, a jedzenie bardzo dobre. Do życzenia wiele pozostawia obsługa na recepcji i zachowanie rezydenta.

zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl
Źródło: zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl

Zamiast relaksu - stres

Pierwsze dni pobytu na wymarzonych wakacjach zamieniły się w koszmar, a przecież pan Sebastian wykupił pobyt w hotelu 4,5-gwiazdkowym, a nie w jakimś podrzędnym lokalu. Bo takie wrażenie można odnieść, gdy patrzy się na zdjęcia, które przesłał nam wrocławianin.

Zobacz też: Uważaj na stołówce, czyli jak nie zatruć się na urlopie

– Niski standard może byśmy jeszcze przeżyli, ale ta stęchlizna, wszędzie panoszący się grzyb. Nie mogliśmy sobie na to pozwolić, mając dwójkę małych pociech – mówi pan Sebastian, ojciec dzieci w wieku 4 lat i niespełna pół roku. – Stara, zardzewiała klimatyzacja, pamiętająca lata 80. Proszę sobie tylko pomyśleć, jakie paskudztwo ona z siebie wyrzuca. Nie ma szans, żeby urządzenie, która tak wygląda było czyste.

dfvdyz0

To tylko zdjęcia poglądowe

– Inna kwestia, że kiedy zgłosiliśmy sprawę rezydentowi oraz przedstawicielowi biura, usłyszeliśmy, że na stronie umieszczono zdjęcia poglądowe, dlatego nasza reklamacja nie zostanie uwzględniona. Ale jak można sprzedawać pokoje o standardzie ekonomicznym jako superior – zastanawia się wrocławianin. – Rozumiem, że poglądowość może dotyczyć kolorów mebli czy ścian, ale nie w różnicy 40 lat w wyposażeniu pokojów i czy różnych niespodzianek niezdrowych dla człowieka.

screen / coraltravel.pl
Źródło: screen / coraltravel.pl
zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl
Źródło: zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl

Grzyb i stęchlizna to jeszcze nie koniec niedogodności, z którymi rodzina pana Sebastiana musiała się zmagać.

dfvdyz0

– Po wzięciu kąpieli w wannie, nie dość, że nie można było spuścić wody, bo odpływy były totalnie zapchane, to jeszcze woda wydostawała się na korytarz i zalewała cały pokój. Gdy zgłosiliśmy ten problem w recepcji, usłyszeliśmy, że mój ojciec nie potrafi korzystać z osłonki prysznicowej – żali się Polak.

zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl
Źródło: zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl
zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl
Źródło: zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl

Groźba usunięcia z hotelu

– Pierwszy dzień wakacji zamiast na plaży minął na negocjacjach, trudnych rozmowach, bo recepcjonistka była najpierw głucha na reklamacje gości, a nawet w pewnym momencie straciła cierpliwość i powiedziała, że jeśli nie przestaniemy wysuwać kolejnych żądań – to zostaniemy usunięci z hotelu – opowiada czytelnik.

zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl
Źródło: zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl

Pan Sebastian nie ustępował, twardo oczekiwał zmiany warunków pobytu.

dfvdyz0

– Porozumieliśmy się z hotelem, że udostępnią nam takie pokoje, jakie mieliśmy w ofercie. Dopłacimy tę różnicę z własnych środków, czyli 1500 zł.

zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl
Źródło: zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl

Jest happy end. Pozorny

Jak to się stało, że rodzina z Polski została zameldowana w pokojach o niższych standardzie? Czy to błąd? Niedopatrzenie?

– Na zażalenia wczasowiczów odpowiadamy bezpośrednio klientowi i razem z przedstawicielem hotelu jesteśmy z klientem w kontakcie w tej sprawie. Media nie są stroną w sprawie, więc nie ma powodu, by je informować. Poza tym nam tego po prostu nie wolno, obowiązuje nas poufność – poinformowała Izabela Jurczewska z działu marketingu biura podróży Coral Travel.

dfvdyz0

We wtorek o godz. 13:00 otrzymaliśmy wiadomość, że rodzina z Polski została przeniesiona do dwóch pokojów o standardzie superior. Po dokonaniu płatności.

– Biuro nie przyłożyło do tego ręki. Tylko hotel – mówi z żalem pan Sebastian.

zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl / Pokój, do którego zostali przeniesieni wczasowicze po interwencji
Źródło: zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl / Pokój, do którego zostali przeniesieni wczasowicze po interwencji

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

dfvdyz0
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dfvdyz0