Wakacje na Krecie pełne rozczarowań. "Myślałem, że cofnąłem się o 40 lat"

Zapłacili 23 tys. zł za dwa tygodnie wakacji w 4,5-gwiazdkowym hotelu na Krecie. Mieli spędzić ten czas w pokojach o standardzie superior, a mieli wrażenie, że cofnęli się w czasie o 40 lat. Swoim doświadczeniem podzielili się z nami przez formularz #dziejesie.

Tak miał wyglądać pokój, w którym miała się zatrzymać rodzina z Polski
Źródło zdjęć: © screen / coraltravel.pl

Pan Sebastian z Wrocławia zdecydował się na zakup 2-tygodniowego pobytu w 4,5-gwiazdkowym hotelu Imperial Belvedere w Hersonisos. Długo wyczekiwany urlop chciał spędzić w gronie rodzinnym. Jeden pokój zarezerwowano dla rodziców Polaka, a w drugim mieli zatrzymać się pan Sebastian z żoną i dwójką dzieci.

– Miesiąc temu zaczęliśmy szukać wczasów, ale z racji tego, że trwa sezon i wybór jest mocno ograniczony, wydawało nam się, że to jest bardzo dobra oferta, jeśli chodzi o stosunek jakości do ceny – mówi w rozmowie z WP pan Sebastian. – Poza pokojami hotel rzeczywiście jest przyjemny, a jedzenie bardzo dobre. Do życzenia wiele pozostawia obsługa na recepcji i zachowanie rezydenta.

Obraz
© zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl

Zamiast relaksu - stres

Pierwsze dni pobytu na wymarzonych wakacjach zamieniły się w koszmar, a przecież pan Sebastian wykupił pobyt w hotelu 4,5-gwiazdkowym, a nie w jakimś podrzędnym lokalu. Bo takie wrażenie można odnieść, gdy patrzy się na zdjęcia, które przesłał nam wrocławianin.

Zobacz też: Uważaj na stołówce, czyli jak nie zatruć się na urlopie

– Niski standard może byśmy jeszcze przeżyli, ale ta stęchlizna, wszędzie panoszący się grzyb. Nie mogliśmy sobie na to pozwolić, mając dwójkę małych pociech – mówi pan Sebastian, ojciec dzieci w wieku 4 lat i niespełna pół roku. – Stara, zardzewiała klimatyzacja, pamiętająca lata 80. Proszę sobie tylko pomyśleć, jakie paskudztwo ona z siebie wyrzuca. Nie ma szans, żeby urządzenie, która tak wygląda było czyste.

To tylko zdjęcia poglądowe

– Inna kwestia, że kiedy zgłosiliśmy sprawę rezydentowi oraz przedstawicielowi biura, usłyszeliśmy, że na stronie umieszczono zdjęcia poglądowe, dlatego nasza reklamacja nie zostanie uwzględniona. Ale jak można sprzedawać pokoje o standardzie ekonomicznym jako superior – zastanawia się wrocławianin. – Rozumiem, że poglądowość może dotyczyć kolorów mebli czy ścian, ale nie w różnicy 40 lat w wyposażeniu pokojów i czy różnych niespodzianek niezdrowych dla człowieka.

Obraz
© screen / coraltravel.pl
Obraz
© zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl

Grzyb i stęchlizna to jeszcze nie koniec niedogodności, z którymi rodzina pana Sebastiana musiała się zmagać.

– Po wzięciu kąpieli w wannie, nie dość, że nie można było spuścić wody, bo odpływy były totalnie zapchane, to jeszcze woda wydostawała się na korytarz i zalewała cały pokój. Gdy zgłosiliśmy ten problem w recepcji, usłyszeliśmy, że mój ojciec nie potrafi korzystać z osłonki prysznicowej – żali się Polak.

Obraz
© zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl
Obraz
© zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl

Groźba usunięcia z hotelu

– Pierwszy dzień wakacji zamiast na plaży minął na negocjacjach, trudnych rozmowach, bo recepcjonistka była najpierw głucha na reklamacje gości, a nawet w pewnym momencie straciła cierpliwość i powiedziała, że jeśli nie przestaniemy wysuwać kolejnych żądań – to zostaniemy usunięci z hotelu – opowiada czytelnik.

Obraz
© zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl

Pan Sebastian nie ustępował, twardo oczekiwał zmiany warunków pobytu.

– Porozumieliśmy się z hotelem, że udostępnią nam takie pokoje, jakie mieliśmy w ofercie. Dopłacimy tę różnicę z własnych środków, czyli 1500 zł.

Obraz
© zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl

Jest happy end. Pozorny

Jak to się stało, że rodzina z Polski została zameldowana w pokojach o niższych standardzie? Czy to błąd? Niedopatrzenie?

– Na zażalenia wczasowiczów odpowiadamy bezpośrednio klientowi i razem z przedstawicielem hotelu jesteśmy z klientem w kontakcie w tej sprawie. Media nie są stroną w sprawie, więc nie ma powodu, by je informować. Poza tym nam tego po prostu nie wolno, obowiązuje nas poufność – poinformowała Izabela Jurczewska z działu marketingu biura podróży Coral Travel.

We wtorek o godz. 13:00 otrzymaliśmy wiadomość, że rodzina z Polski została przeniesiona do dwóch pokojów o standardzie superior. Po dokonaniu płatności.

– Biuro nie przyłożyło do tego ręki. Tylko hotel – mówi z żalem pan Sebastian.

Obraz
© zdjęcie Użytkownika dziejesie.wp.pl / Pokój, do którego zostali przeniesieni wczasowicze po interwencji

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Przyciąga miliony turystów. Zyski większe niż ze złota
Przyciąga miliony turystów. Zyski większe niż ze złota
Lepiej uważać. Za parawan na plaży grozi nawet 5 tys. zł kary
Lepiej uważać. Za parawan na plaży grozi nawet 5 tys. zł kary
Afera w Nicei. Trwa spór o wycieczkowce
Afera w Nicei. Trwa spór o wycieczkowce
Różowe cudo natury, które właśnie kwitnie na Podhalu
Różowe cudo natury, które właśnie kwitnie na Podhalu
Zmiany w bagażu podręcznym od 1 sierpnia. To już pewne
Zmiany w bagażu podręcznym od 1 sierpnia. To już pewne
Największa rekonstrukcja średniowiecznej bitwy na świecie. "Realizujemy misję"
Największa rekonstrukcja średniowiecznej bitwy na świecie. "Realizujemy misję"
Była stewardesa nie ma wątpliwości. Loty do tych miejsc to koszmar
Była stewardesa nie ma wątpliwości. Loty do tych miejsc to koszmar
Przez miasto przeszły ulewy. Symbol uszkodzony
Przez miasto przeszły ulewy. Symbol uszkodzony
Zielona wyspa północnej Grecji. Wybór, który nie zrujnuje portfela
Zielona wyspa północnej Grecji. Wybór, który nie zrujnuje portfela
Zaskakujący powód opóźnienia. Wielki rój zaatakował samolot
Zaskakujący powód opóźnienia. Wielki rój zaatakował samolot
Cysterna spadła z klifu. Rajska plaża na europejskiej wyspie zamknięta
Cysterna spadła z klifu. Rajska plaża na europejskiej wyspie zamknięta
Rewolucja w USA. Podróżujący samolotami będą zadowoleni
Rewolucja w USA. Podróżujący samolotami będą zadowoleni