Wiele godzin opóźnienia i taka rekompensata? Pasażerowie byli w szoku

Lot z Francji do Szkocji został opóźniony o 13 godzin, a podróżni utknęli na lotnisku. Gdy zobaczyli rekompensatę od Ryanaira, nie mogli uwierzyć własnym oczom.

Pasażerowie musieli czekać na wylot z Nantes 13 godzinPasażerowie musieli czekać na wylot z Nantes 13 godzin
Źródło zdjęć: © Wikimedia Commons | Nuiteux731
oprac.  JPAJ

Stephen May, jego rodzina i przyjaciel spędzili wakacje we Francji, lecz ich powrót do domu nie był taki, jak planowali. Po przybyciu na międzynarodowe lotnisko w Nantes, skąd mieli odlecieć do Edynburga, grupa doświadczyła nieprzyjemnej sytuacji.

Według relacji Stephena, po wejściu na pokład samolotu linii Ryanair, maszyna nie ruszała się z miejsca. Po godzinie oczekiwania personel przewoźnika poinformował pasażerów o wystąpieniu problemu technicznego, w związku z czym musieli opuścić pokład.

Pasażerowie spędzili następnie dwie godziny przed bramką, gdzie jedynym miejscem, w którym można było kupić jedzenie, były automaty. W końcu zostali poproszeni o powtórne przejście przez kontrolę paszportową i opuszczenie lotniska. Cała grupa zmuszona była czekać w upale. Stephen podkreślił, że brakowało im informacji na temat przewidywanego czasu opóźnienia, a wiadomości SMS wysyłane przez Ryanair, były bardzo lakoniczne.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Z tego słynie Kefalonia. "Niesamowite"

Rekompensata dla klientów

W ramach rekompensaty pasażerowie otrzymali jeden kupon na jedzenie i napoje o wartości 8 euro, co według Stephena było niewystarczające, biorąc pod uwagę ceny na lotnisku. W końcu samolot wystartował o godzinie 22:40, czyli 13 godzin po planowanym czasie odlotu.

"Gdyby od razu nas poinformowali o skali opóźnienia, zdecydowalibyśmy się na powrót do Nantes na cały dzień" - napisał Stephen w swoich mediach społecznościowych.

Komentarz Ryanaira

- Pasażerowie byli regularnie informowani za pomocą wiadomości SMS, e-maili oraz aplikacji mobilnej - powiedział rzecznik linii Ryanair. - Podróżni otrzymali kilka kuponów na jedzenie i napoje oraz zostali przeproszeni za wszelkie niedogodności wynikające z opóźnienia - dodał.

Linie lotnicze muszą być gotowe do skutecznego zarządzania tego rodzaju sytuacjami, aby zapewnić podróżnym poczucie bezpieczeństwa i zadowolenia z usług świadczonych na pokładzie samolotu.

Źródło: thescottishsun.co.uk

Wybrane dla Ciebie
Liczba uczestników znacznie przekroczyła milion. Wszyscy wyszli na ulice miasta
Liczba uczestników znacznie przekroczyła milion. Wszyscy wyszli na ulice miasta
Tego się nie spodziewała. Polka pokazała wideo z Halloween w Kanadzie
Tego się nie spodziewała. Polka pokazała wideo z Halloween w Kanadzie
Odkrycie w Mjanmie. Pamięta czasy dinozaurów
Odkrycie w Mjanmie. Pamięta czasy dinozaurów
Kaszubska dynia bije rekord Polski. Klementyna waży tyle, co fortepian koncertowy
Kaszubska dynia bije rekord Polski. Klementyna waży tyle, co fortepian koncertowy
Nie wpuścili chłopca na pokład. Powodem drobiazg w paszporcie
Nie wpuścili chłopca na pokład. Powodem drobiazg w paszporcie
Turyści w końcu się doczekali. "Od kilku dni cały Egipt stoi na baczność"
Turyści w końcu się doczekali. "Od kilku dni cały Egipt stoi na baczność"
Polskie miasto z wyjątkowym tytułem. "To wielka radość"
Polskie miasto z wyjątkowym tytułem. "To wielka radość"
Burza sparaliżowała Pizę. Miasto uruchomiło sztab kryzysowy
Burza sparaliżowała Pizę. Miasto uruchomiło sztab kryzysowy
Najbardziej nawiedzone miejsca. Od Salem po Japonię
Najbardziej nawiedzone miejsca. Od Salem po Japonię
Samolot musiał zawrócić. Wszystko przez jednego pasażera
Samolot musiał zawrócić. Wszystko przez jednego pasażera
Problem na europejskiej wyspie. Mieszkańcy i turyści boją się o życie
Problem na europejskiej wyspie. Mieszkańcy i turyści boją się o życie
Mają dość pijanych turystów. Będą sypały się mandaty
Mają dość pijanych turystów. Będą sypały się mandaty