Trwa ładowanie...

Wiele godzin opóźnienia i taka rekompensata? Pasażerowie byli w szoku

Lot z Francji do Szkocji został opóźniony o 13 godzin, a podróżni utknęli na lotnisku. Gdy zobaczyli rekompensatę od Ryanaira, nie mogli uwierzyć własnym oczom.

Pasażerowie musieli czekać na wylot z Nantes 13 godzinPasażerowie musieli czekać na wylot z Nantes 13 godzinŹródło: Wikimedia Commons, fot: Nuiteux731
d2faven
d2faven

Stephen May, jego rodzina i przyjaciel spędzili wakacje we Francji, lecz ich powrót do domu nie był taki, jak planowali. Po przybyciu na międzynarodowe lotnisko w Nantes, skąd mieli odlecieć do Edynburga, grupa doświadczyła nieprzyjemnej sytuacji.

Według relacji Stephena, po wejściu na pokład samolotu linii Ryanair, maszyna nie ruszała się z miejsca. Po godzinie oczekiwania personel przewoźnika poinformował pasażerów o wystąpieniu problemu technicznego, w związku z czym musieli opuścić pokład.

Pasażerowie spędzili następnie dwie godziny przed bramką, gdzie jedynym miejscem, w którym można było kupić jedzenie, były automaty. W końcu zostali poproszeni o powtórne przejście przez kontrolę paszportową i opuszczenie lotniska. Cała grupa zmuszona była czekać w upale. Stephen podkreślił, że brakowało im informacji na temat przewidywanego czasu opóźnienia, a wiadomości SMS wysyłane przez Ryanair, były bardzo lakoniczne.

d2faven

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Z tego słynie Kefalonia. "Niesamowite"

Rekompensata dla klientów

W ramach rekompensaty pasażerowie otrzymali jeden kupon na jedzenie i napoje o wartości 8 euro, co według Stephena było niewystarczające, biorąc pod uwagę ceny na lotnisku. W końcu samolot wystartował o godzinie 22:40, czyli 13 godzin po planowanym czasie odlotu.

"Gdyby od razu nas poinformowali o skali opóźnienia, zdecydowalibyśmy się na powrót do Nantes na cały dzień" - napisał Stephen w swoich mediach społecznościowych.

d2faven

Komentarz Ryanaira

- Pasażerowie byli regularnie informowani za pomocą wiadomości SMS, e-maili oraz aplikacji mobilnej - powiedział rzecznik linii Ryanair. - Podróżni otrzymali kilka kuponów na jedzenie i napoje oraz zostali przeproszeni za wszelkie niedogodności wynikające z opóźnienia - dodał.

Linie lotnicze muszą być gotowe do skutecznego zarządzania tego rodzaju sytuacjami, aby zapewnić podróżnym poczucie bezpieczeństwa i zadowolenia z usług świadczonych na pokładzie samolotu.

d2faven

Źródło: thescottishsun.co.uk

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d2faven
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2faven