Wiele godzin opóźnienia i taka rekompensata? Pasażerowie byli w szoku

Lot z Francji do Szkocji został opóźniony o 13 godzin, a podróżni utknęli na lotnisku. Gdy zobaczyli rekompensatę od Ryanaira, nie mogli uwierzyć własnym oczom.

Pasażerowie musieli czekać na wylot z Nantes 13 godzinPasażerowie musieli czekać na wylot z Nantes 13 godzin
Źródło zdjęć: © Wikimedia Commons | Nuiteux731
oprac.  JPAJ

Stephen May, jego rodzina i przyjaciel spędzili wakacje we Francji, lecz ich powrót do domu nie był taki, jak planowali. Po przybyciu na międzynarodowe lotnisko w Nantes, skąd mieli odlecieć do Edynburga, grupa doświadczyła nieprzyjemnej sytuacji.

Według relacji Stephena, po wejściu na pokład samolotu linii Ryanair, maszyna nie ruszała się z miejsca. Po godzinie oczekiwania personel przewoźnika poinformował pasażerów o wystąpieniu problemu technicznego, w związku z czym musieli opuścić pokład.

Pasażerowie spędzili następnie dwie godziny przed bramką, gdzie jedynym miejscem, w którym można było kupić jedzenie, były automaty. W końcu zostali poproszeni o powtórne przejście przez kontrolę paszportową i opuszczenie lotniska. Cała grupa zmuszona była czekać w upale. Stephen podkreślił, że brakowało im informacji na temat przewidywanego czasu opóźnienia, a wiadomości SMS wysyłane przez Ryanair, były bardzo lakoniczne.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Z tego słynie Kefalonia. "Niesamowite"

Rekompensata dla klientów

W ramach rekompensaty pasażerowie otrzymali jeden kupon na jedzenie i napoje o wartości 8 euro, co według Stephena było niewystarczające, biorąc pod uwagę ceny na lotnisku. W końcu samolot wystartował o godzinie 22:40, czyli 13 godzin po planowanym czasie odlotu.

"Gdyby od razu nas poinformowali o skali opóźnienia, zdecydowalibyśmy się na powrót do Nantes na cały dzień" - napisał Stephen w swoich mediach społecznościowych.

Komentarz Ryanaira

- Pasażerowie byli regularnie informowani za pomocą wiadomości SMS, e-maili oraz aplikacji mobilnej - powiedział rzecznik linii Ryanair. - Podróżni otrzymali kilka kuponów na jedzenie i napoje oraz zostali przeproszeni za wszelkie niedogodności wynikające z opóźnienia - dodał.

Linie lotnicze muszą być gotowe do skutecznego zarządzania tego rodzaju sytuacjami, aby zapewnić podróżnym poczucie bezpieczeństwa i zadowolenia z usług świadczonych na pokładzie samolotu.

Źródło: thescottishsun.co.uk

Wybrane dla Ciebie

Leśnicy apelują. "Z małych pluszaków wyrastają groźne bestie"
Leśnicy apelują. "Z małych pluszaków wyrastają groźne bestie"
Ogromny problem na Kanarach. Tłuką się bez opamiętania
Ogromny problem na Kanarach. Tłuką się bez opamiętania
Gran Canaria. Tragedia na parkingu przy lotnisku
Gran Canaria. Tragedia na parkingu przy lotnisku
Ruszyła sprzedaż biletów RegioJet. Za 49 zł do Krakowa
Ruszyła sprzedaż biletów RegioJet. Za 49 zł do Krakowa
Idealny kierunek na wrzesień. "Zachwyca na każdym kroku"
Idealny kierunek na wrzesień. "Zachwyca na każdym kroku"
Na pokład weszli mundurowi. Turyści skończyli z mandatami
Na pokład weszli mundurowi. Turyści skończyli z mandatami
Niemcy stracili skarb. "Przygnębiające i szokujące"
Niemcy stracili skarb. "Przygnębiające i szokujące"
Kolejny rekord w Tatrach. "Frekwencja sięgnęła apogeum"
Kolejny rekord w Tatrach. "Frekwencja sięgnęła apogeum"
Turyści przesadzają na Śnieżce. "Ludzka głupota nie ma granic"
Turyści przesadzają na Śnieżce. "Ludzka głupota nie ma granic"
Radosne wieści z Warszawy. "Spójrzcie, jakie przeurocze maleństwa przyszły na świat"
Radosne wieści z Warszawy. "Spójrzcie, jakie przeurocze maleństwa przyszły na świat"
Jesienny długi weekend. Tam wypoczniesz najtaniej. Wystarczy 1200 zł
Jesienny długi weekend. Tam wypoczniesz najtaniej. Wystarczy 1200 zł
Australijskie turystki przez pomyłkę trafiły do włoskiego klasztoru
Australijskie turystki przez pomyłkę trafiły do włoskiego klasztoru