Trwa ładowanie...

Wyznania stewardesy. Oto najlepsze miejsce w samolocie

Gdzie trzeba usiąść, żeby liczyć na najlepszą obsługę? Była stewardesa Annie Kingston wyjaśnia, którzy pasażerowie mają specjalne względy.

Wyznania stewardesy. Oto najlepsze miejsce w samolocieŹródło: Shutterstock.com
d27plu9
d27plu9

Wybór miejsca w samolocie to dla wielu pasażerów istotna kwestia. I nie dotyczy to tylko długich tras transkontynentalnych. Nawet godzinny lot może być udręką, jeśli źle wybierzemy nasze miejsce. Płaczące dziecko na siedzeniu obok czy brak możliwości wyprostowania nóg doprowadza niektórych do szału.

Na komfort podróży wpływa także poziom obsługi na pokładzie. Co ciekawe, także on jest zależny od miejsca, które wybierzemy. – Pasażerowie najczęściej wybierają miejsca z przodu samolotu, myśląc, że jako pierwsi będą mogli zamówić posiłek. Na tym się kończą zalety tego miejsca, jeśli chodzi o obsługę – zdradza Annie Kingston, była stewardesa, która pracowała m.in. dla linii lotniczych Emirates.

Okazuje się, że na specjalne względy mogą liczyć pasażerowie w ostatnich rzędach. Powód jest prosty - na ich prośby można zareagować dyskretnie, nie zwracając uwagi reszty pasażerów. Jeśli obsługa musi przejść przez cały samolot do osoby siedzącej blisko kokpitu, najczęściej po drodze jest zaczepiana przez innych podróżnych. - Pasażerowie widzący, że ktoś zamawia drinka, sami nabierają na niego ochoty. Gdy obsługujemy osoby siedzące z tyłu, mało kto na to zwraca uwagę. – wyjaśnia Kingston. Prośby pasażerów z ostatnich rzędów są więc spełniane szybko i z uśmiechem, natomiast podróżni z pierwszych rzędów podczas zamówienia mogą zobaczyć niezbyt przyjazne spojrzenie stewardesy czy stewarda.

Zobacz niesamowity wschód słońca z kabiny pilotów

d27plu9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d27plu9

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj