Agora chce wyjaśnień od belgijskich linii lotniczych. Chodzi o logo
Belgijskie linie lotnicze Brussels Airlines zaprezentowały swoje nowe logo. Jak się okazało, jest ono niezwykle podobne do tego używanego przez polski portal Gazeta.pl.
Nowe logo Brussels Airlines może wyglądać dość znajomo, szczególnie w Polsce. Już na pierwszy rzut oka widać podobieństwo do logo używanego od 2015 roku przez portal Gazeta.pl. Co więcej, jego przedstawiciele umieścili pod wpisem Brussels Airlines żartobliwy komentarz.
"Cześć Brussels Airlines! Podoba nam się wasze nowe logo, w końcu wielkie umysły myślą podobnie! Pewnie nasi właściciele się nad tym pochylą, ale skoro już jesteśmy #LogoTwins, poznajmy się lepiej. Nazywamy się Gazeta.pl, jesteśmy dwudziestoletnim polskim portalem informacyjnym z milionami czytelników. Widzimy, że działacie w samolotach czy coś" - czytamy.
Co ciekawe, pod informacją o nowym logo przewoźnika pojawiły się komentarze, że przypomina ono to którym posługują się linie Croatia Airlines.
Trwa ładowanie wpisu: facebook
Brussels Airlines może mieć problem
Jednak jak się okazuje, na żartach z podobieństwa prawdopodobnie się nie skończy. Sprawę skomentowała już rzeczniczka prasowa Agory, czyli spółki, do której należy portal Gazeta.pl.
"Porównanie logotypu Gazeta.pl i nowego znaku Brussels Airlines nie pozostawia wątpliwości, że elementy graficzne są niemal identyczne. Analizujemy tę sytuację, skontaktowaliśmy się już z drugą stroną i czekamy na odpowiedź. Mamy nadzieję na szybkie i polubowne rozwiązanie tej sprawy" - powiedziała Agata Staniszewska.