Trwa ładowanie...

Dubaj. Linie lotnicze Emirates zadziwiły świat nową reklamą

Linie lotnicze Emirates poszły na całość i nagrały reklamę, o której mówi teraz cały świat. Krótkie wideo promuje przywrócenie połączeń między Dubajem a Londynem. Ale najbardziej spektakularne jest w nim to, że główna bohaterka - stewardesa - stoi na szczycie Burdż Chalifa.

Widok z offu podczas nagrywania reklamyWidok z offu podczas nagrywania reklamyŹródło: Emirates
d1mc35f
d1mc35f

Zdążyliśmy się już przyzwyczaić do tego, że w Dubaju wszystko zawsze musi być największe, najlepsze, najwyższe. Dlatego nowa reklama linii lotniczych Emirates nie powinna nikogo dziwić, a jednak.

Wyjątkowa reklama linii lotniczych

O co tyle hałasu? Reklama powstała z okazji przywrócenia połączeń między Dubajem a Londynem. Na filmie, który trwa zaledwie pół minuty, stewardesa w mundurze Emirates, przekłada kolejne kartki, na których pojawia się informacja o przeniesieniu ZEA do grupy pomarańczowych krajów przez brytyjski rząd (oznacza, to że podróże turystyczne są teraz możliwe). Jak czytamy na jednej z plansz, to sprawiło, że "poczuli się jak na dachu świata".

We're on top of the world | Emirates Airline

Od 20 sekundy kamera zaczyna się oddalać, a kadr momentalnie się zmienia i wówczas widz może zobaczyć, że kobieta stoi na szczycie Burdż Chalifa – najwyższego budynku świata.

d1mc35f

Co ważne, to nie efekty specjalne. Żeby to udowodnić, linie Emirates opublikowały także materiał z backstage-u, na którym dokładnie widać, jak zabezpieczona była bohaterka reklamy.

– Zawsze staramy się rzucić wyzwanie normom i przekraczać granice. Robimy to codziennie poprzez nasze innowacyjne usługi, nasz najlepszy w swojej klasie produkt i oczywiście poprzez naszą reklamę. Spokój i pewność siebie personelu pokładowego, który widzisz w reklamie, jest ucieleśnieniem pracowników "pierwszej linii", obsługującego podróżnych i zapewniających im bezpieczeństwo – komentuje Tim Clark, prezes Emirates. – Jesteśmy dumni, że należymy do nielicznych uprzywilejowanych, którym pozwolono kręcić na szczycie Burdż Chalifa, a jeszcze bardziej dumni, że możemy w ten sposób zaprezentować nasze piękne miasto, Dubaj.

Stewardesa z reklamy Emirates

Wiele osób zastanawia się, czy reklamowa stewardesa w rzeczywistości pracuje na pokładach samolotów. Otóż nie - bohaterka reklamy to Nicole Smith-Ludvik – podróżniczka i instruktorka skoków spadochronowych.

d1mc35f

– To bez wątpienia jeden z najbardziej niesamowitych i ekscytujących wyczynów kaskaderskich, jakich dokonałam – skomentowała na swoim profilu na Instagramie, gdzie ma 18 tys. obserwujących.

Źródło: Emirates

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

"Polski Dubaj" kierunkiem na urlop. Niezwykłe miejsce w Polsce

d1mc35f
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1mc35f

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj