Intercity wprowadza zmianę w aplikacji. Pasażerowie od dawna na to czekali
Dzięki nowej wersji aplikacji mobilnej PKP Intercity pasażer będzie mógł zapisać swój bilet w wersji PDF. Dodatkowo przewoźnik oferuje opcję dodania terminu podróży do kalendarza.
Bilet na pociąg w wersji PDF
Przewoźnik PKP Intercity zaktualizował swoją aplikację mobilną. Jak donosi PAP, zakupiony bilet można teraz pobrać w formacie PDF. To opcja, która mocno ułatwia podróżowanie. Do tej pory bilet był dostępny w wersji elektronicznej.
- W najnowszej wersji użytkownicy zyskali możliwość pobrania biletu w formacie pdf. Dzięki temu podróżny może łatwo przesłać go na inne urządzenie, udostępnić bliskiej osobie lub okazać bilet do kontroli w przypadku braku połączenia z internetem - informuje spółka PKP Intercity.
Nowe funkcje aplikacji mobilnej
Aplikacja mobilna PKP Intercity to bardzo popularne rozwiązanie wśród podróżnych. Jak poinformowała spółka, od uruchomienia aplikacji mobilnej PKP Intercity na początku tego roku sprzedano za jej pośrednictwem już ponad 500 tys. biletów.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Sztuka podróżowania - DS4
W aplikacji mobilnej można kupić bilet, ale także dodać termin podróży do swojego kalendarza. Dodatkowo jest także możliwość wyszukiwania celu podróży z funkcją metastacji. Dzięki niej można wyszukać połączenia przez wpisanie nazw miejsca rozpoczęcia i zakończenia podróży.
Pasażerowie mają w aplikacji również możliwość rezerwacji miejsc na graficznym podglądzie usytuowania miejsc, co umożliwia wybór miejsc obok siebie lub w pobliżu siebie klientom podróżującym wspólnie.
Jak kupić bilet przez aplikację PKP Intercity?
Zakup biletu przez aplikację nie jest niczym trudnym. Wystarczy wyszukać stacje w specjalnym formularzu i wybrać przejazd. Następnie będziemy mieli opcję wyboru miejsc oraz dodatkowych funkcji i wkrótce zostaniemy przekierowani do płatności. Aplikacja została zaktualizowana na tyle, że program umożliwia już zakup biletów na pociąg przy użyciu m.in. Google Pay, Apple Pay, systemu BLIK czy płatności kartą.
PKP Intercity to największy operator kolejowy w Polsce. Tylko w 2022 r. z jego usług skorzystało prawie 60 mln pasażerów.
Źródła: PAP, intercity.pl