Nadmorski kurort wyprzedził inne. Nagroda? 88 kg paprykarza. A to nie wszystko
Krynica Morska zdobyła najwyższą frekwencję w drugiej turze wyborów prezydenckich i jest teraz na ustach nie tylko turystów, ale i władz wielu miast. Niektórzy obiecali bowiem miastu z najwyższą frekwencją ciekawe podarunki.
Krynica Morska, jedno z najmniejszych miast w województwie pomorskim, osiągnęła imponujący wynik frekwencji wyborczej. W drugiej turze wyborów prezydenckich do urn poszło aż 88,38 proc. uprawnionych mieszkańców. To zasługa nie tylko lokalnych wyborców, ale także turystów odwiedzających ten nadmorski kurort.
Nagrody za wysoką frekwencję
W ramach ogólnopolskiej akcji mobilizującej do głosowania, Krynica Morska otrzymała lub otrzyma jeszcze wyjątkowe nagrody. Pierwszą z nich jest 88 kg Paprykarza Szczecińskiego, co odpowiada procentowi oddanych głosów. Nagrodę tę ufundował prezydent Szczecina, Piotr Krzystek, który zachęcał do udziału w wyborach poprzez media społecznościowe. - Szczeciński przysmak niedługo trafi do turystów i mieszkańców Krynicy, przy okazji będziemy zachęcali do odwiedzenia Szczecina - powiedział prezydent Krzystek.
Drugą nagrodą dla mieszkańców Krynicy Morskiej jest literacka niespodzianka. Popularny pisarz Remigiusz Mróz zapowiedział, że miasto stanie się tłem dla zbrodni w jego nadchodzącej powieści. Autor zachęcał do głosowania, obiecując, że najwyższa frekwencja przyniesie miastu rolę w jego książce.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
W Polsce są prawdziwym hitem. Wyczekiwana atrakcja już otwarta
Z kolei Gdańsk zadeklarował, że do miasta z najwyższą frekwencją przekaże figurkę dedykowanego Heweliona. "Tak jak zapowiadaliśmy, nasz gdański lew powędruje do Krynicy Morskiej" - napisano w mediach społecznościowych.
W Krynicy Morskiej planowane jest wydarzenie, podczas którego mieszkańcy będą mogli skosztować wygranego Paprykarza Szczecińskiego. To nie tylko kulinarna atrakcja, ale także okazja do świętowania obywatelskiej postawy mieszkańców.
Przed drugą turą wyborów w mediach społecznościowych pojawiły się liczne akcje i zakłady, które miały na celu zwiększenie frekwencji. Krynica Morska, dzięki zaangażowaniu mieszkańców i turystów, zdołała osiągnąć najwyższy wynik w kraju.
Źródło: dziennikbaltycki.pl