Pilot osobiście przeprosił pasażerów. Powód może się wydawać absurdalny
Podczas czterogodzinnego lotu United Airlines pasażerowie nie otrzymali żadnych przekąsek ani napojów, co wywołało spore niezadowolenie. Pilot, były członek Sił Powietrznych USA, postanowił osobiście przeprosić podróżnych. - Nie zrobiliśmy tego, co powinniśmy - przyznał, co zostało uwiecznione na filmie opublikowanym przez Nancy Kaatz.
Nagranie zdobyło ponad milion wyświetleń na TikToku, a internauci wyrazili swoje poparcie dla pilota. Wielu z nich zadeklarowało, że będą protestować, jeśli linia lotnicza zdecyduje się na jego zwolnienie.
Pilot starał się uspokoić podróżnych
Pilot, który ma 26-letnie doświadczenie w lotnictwie komercyjnym, wyjaśnił, że brak przekąsek był wynikiem błędnej decyzji firmy. - Gdybym miał na to wpływ, zapewniłbym wam przekąski przynajmniej na lotnisku - wyjaśnił.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
"Halo Polacy". Zamieszkała na wyspie wiecznej wiosny. "Już nie jest tak niebezpieczne, jak było kiedyś"
Kapitan zachęcił pasażerów do wyrażenia swoich opinii na temat sytuacji, aby linia lotnicza mogła zrozumieć wpływ takich decyzji na klientów. - Latałem w Siłach Powietrznych, odbyłem siedem misji bojowych. Teraz chcę stworzyć zespół z wami i moją załogą - mówił.
Zachęcał pasażerów, aby nie psuli sobie podróży
Pilot podkreślił, że wszyscy zmierzają w tym samym kierunku i powinni dążyć do tego, by podróż była przyjemna. - Zapraszam was do pomocy w uczynieniu nieba bardziej przyjaznym. Bądźmy dla siebie mili - zachęcał.
Brak przekąsek na długich lotach jest dla wielu pasażerów problemem. Niektórzy decydują się na zabranie własnych posiłków na pokład. NY Post przypomniał o Chloé Gray influencerce z Nowego Jorku, która przemyciła na pokład całego pieczonego kurczaka, co wzbudziło zainteresowanie współpasażerów.
Źródło: NYPost