Trwa ładowanie...

Pokazali odpowiedź turystki. Tak zareagowała na odwołanie rezerwacji

Wiele obiektów noclegowych na terenach objętych przez powódź z oczywistych względów musiało zostać zamkniętych w ostatnim tygodniu, a rezerwacje nie zostały zrealizowane. Jeden z pensjonatów pokazał, jaka była reakcja turystyki.

Stronie Śląskie z lotu ptakaStronie Śląskie z lotu ptakaŹródło: Adobe Stock, fot: MAXAR TECHNOLOGIES HANDOUT
d2978rt
d2978rt

Powódź zniszczyła nie tylko prywatne domy, ale także obiekty noclegowe i atrakcje turystyczne. Wiele z nich musiało zostać zamkniętych - w najgorszym wypadku przez zalanie, ale w wielu przypadkach także przez odcięcie drogi dojazdowej lub brak prądu.

Turystka odpowiedziała na odwołaną rezerwację

Do takich miejsc należy pensjonat Złoty Jar w Złotym Stoku. W miniony weekend w mediach społecznościowych napisano: "został odcięty prąd, nie mamy internetu, a droga dojazdowa zamieniła się w rzekę". Na instagramowym koncie obiektu można było przeczytać, że "podwórko zamieniło się w staw, ale taki problem to nie problem". Budynek był na szczęście bezpieczny.

W kolejnych dniach pozostawał jednak zamknięty. Zespół pomagał na miejscu - przygotowywał posiłki i rozwoził je zarówno strażakom, jak i potrzebującym. Z własnych środków finansował także sprzęt do pomocy i rozwoził go w regionie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Powódź zalała apteki. Wiceminister zdrowia przyznaje: to jest problem

Z oczywistych względów rezerwacje z ostatnich dni zostały więc odwołane, a turystom przysługiwał zwrot pieniędzy. Na Instagramie opublikowano odpowiedź jednej z turystek.

d2978rt

"Nie wiem, jaki macie system rezerwacji, rozliczenia, itd. ale bardzo proszę tą rezerwację, którą opłaciłam - tam chyba niecały tys. zł był - proszę przeznaczyć sobie. Wam lub innym na pomoc, zakupy, itd. Wy wiecie, czego potrzeba! Nic nam nie zwracajcie. Za kolejny wyjazd zapłacimy całość normalnie ponownie i mam nadzieję szybko się zobaczymy u was".

Ekipa pensjonatu była niezwykle wzruszona. "Ryczymy! O takich gości walczyliśmy! Dziękujemy z serca" - napisano.

Odpowiedź turystyki wzrusza Instagram.com
Odpowiedź turystyki wzruszaŹródło: Instagram.com

Eksperci branży turystycznej z Dolnego Śląska apelują także, żeby nie odwoływać rezerwacji w ciemno, bo wiele miejsc działa i potrzebuje turystów, żeby przetrwać ten trudny czas.

d2978rt
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d2978rt
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2978rt

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj