Świetne wieści dla podróżnych. PKP będzie informować o opóźnieniach
Polskie Koleje Państwowe SA poinformowały w czwartek, że pasażerowie, którzy zakupią bilet przez internet, będą mogli otrzymać maila lub SMSa z informacją o opóźnieniu pociągu większym niż 5 minut lub o trudnościach na trasie.
06.02.2020 | aktual.: 27.07.2020 09:07
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Testy nowej usługi rozpoczęły się pod koniec stycznia tego roku. Dostępna jest w internetowym serwisie sprzedaży biletów kolejowych Bilkom. Pasażer, który dokona zakupu w tej aplikacji, otrzyma wiadomość SMS albo maila na podany adres lub numer telefonu.
Jeśli się sprawdzi, to na pewno ułatwi życie wielu pasażerom, którzy często o opóźnieniach dowiadują się dopiero na dworcu, a w ekstremalnych przypadkach na oczekiwaniu spędzają nawet kilka godzin.
"Dzięki takiej usłudze podróżni nie muszą instalować dodatkowych aplikacji, poprzez które przekazywane są informacje o kursowaniu pociągów. Co ważne, poprzez Bilkom można kupować także bilety na połączenia z przesiadkami, obsługiwane przez różnych przewoźników" - czytamy w komunikacie.
Bilkom funkcjonuje zarówno w formie strony internetowej oraz aplikacji mobilnej. W serwisie można kupić bilety na PKP intercity, SKM w Trójmieście, Polregio, Łódzką Kolej Aglomeracyjną, Kolej Wielkopolską oraz Kolej Małopolską. Można też kupić tzw. Wspólny Bilet na podróż realizowaną przez te koleje.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl