Wizz Air z poważną awarią. Klienci wściekli

Wśród klientów Wizz Aira zapanował chaos z powodu problemów technicznych. Podróżni mierzą się z falą odwołanych lotów i zmian w systemie rezerwacyjnym. Przewoźnik wydał oficjalne oświadczenie, ale i to nie załagodziło frustracji.

Wizz Air przekazał, że pracuje nad awarią
Wizz Air przekazał, że pracuje nad awarią
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | BAKHROM
oprac. MSI

04.10.2024 | aktual.: 04.10.2024 10:50

Wielu pasażerów Wizz Air spotkała niemiła niespodzianka. Ich loty zostały nagle odwołane lub zmienione, bez wcześniejszego powiadomienia. Sytuacja wywołała chaos i skargi ze strony podróżnych.

Podróżni skarżyli się na chaos informacyjny i odwołane loty

Klienci nie mogą dowiedzieć się, co dzieje się z ich rezerwacjami. W wielu przypadkach brakowało wyjaśnień, co wywołało frustrację tysięcy osób, które planowały swoje wyjazdy.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Reakcje na problem były gwałtowne, a pasażerowie za pośrednictwem mediów społecznościowych skarżyli się na brak odpowiedzi ze strony linii lotniczej. Jeden z oburzonych klientów napisał na Twitterze, że "spędził godziny, siedząc na podłodze terminalu", nie otrzymawszy żadnych informacji o domniemanym odwołaniu rejsu.

Inni podróżni wyrażali swoje niezadowolenie z braku dostępu do podstawowych informacji, nazywając brak odpowiedzi ze strony przewoźnika "karygodnym".

Awaria systemu rezerwacyjnego Wizz Aira

Węgierski przewoźnik wydał w końcu niejednoznaczne oświadczenie dotyczące problemów z systemem rezerwacyjnym. Według komunikatu opublikowanego przez Wizz Air na platformie X , podróżni mogą zauważyć zmiany w swoich rezerwacjach na stronie internetowej lub w aplikacji. Pasażerom nakazano zignorować te zmiany i zapewniono, że problem jest w trakcie rozwiązywania.

"Mam lot w ten weekend. Otrzymałem powiadomienie o odwołaniu mojego rejsu mniej niż 72 godziny przed wylotem. Prosimy o jasno sformułowane oświadczenie, czy nasze loty są rzeczywiście odwołane!" - napisał jeden z użytkowników portalu. "Brak informacji, dlaczego loty z Neapolu zostały odwołane. Siedzieliśmy godzinami na podłodze terminalu bez żadnej pomocy, nawet wody! To jest skandaliczne" - skomentował ktoś inny.

Wizz Air przeprasza podróżnych i pracuje nad awarią

Problem wydaje się dotyczyć lotów z i do krajów takich jak Turcja, Jordania oraz Albania, a podróżni do tej pory narzekają na brak konkretów i niejasną komunikację ze strony linii lotniczej.

"Obecnie mierzymy się z problemem technicznym, który wpływa na nasze loty. Prosimy pasażerów o ignorowanie powiadomień o zmianach rezerwacji. Nasz zespół intensywnie pracuje nad rozwiązaniem problemu i wznowieniem lotów. Dziękujemy za cierpliwość i wyrozumiałość" - przekazał rzecznik prasowy Wizz Air portalowi The Sun.

Komentarze (4)