Pilot zachwycił swoim zachowaniem. "Dużo podróżuję, ale to się nigdy nie zdarzyło"

Zachowanie pilota, lecącego z Arizony do Meksyku, pozytywnie zaskoczyło wszystkich podróżnych. Mężczyzna osobiście przeprosił turystów za opóźnienie lotu, a dodatkowo zaoferował im darmowe napoje.

Pilot American Airlines zaskoczył wszystkich
Pilot American Airlines zaskoczył wszystkich
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | Lukas Wunderlich
oprac. NGU

27.05.2023 | aktual.: 27.05.2023 09:29

Lot linii lotniczych American Airlines z Phoenix w Arizonie do Puerto Vallarta w Meksyku 21 maja br. był opóźniony. Ku zaskoczeniu wielu, pilot postanowił wyjść z kabiny i osobiście przemówić do sfrustrowanych zaistniałą sytuacją pasażerów.

Takiego zachowania nikt się nie spodziewał

- Cześć wszystkim. Jak się macie? Kolejny fantastyczny i punktualny lot American Airlines, prawda? - humorystycznie zaczął swoją wypowiedź pilot samolotu, po czym przeszedł do sedna. Mężczyzna przeprosił wszystkich turystów za opóźnienie, obiecał, że postara się dotrzeć na miejsce tak szybko, jak tylko będzie to możliwe oraz w ramach rekompensaty zaoferował wszystkim darmowe napoje.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

W mediach społecznościowych został opublikowany materiał wideo, przedstawiający pilota, który przemawia do podróżnych. Pasażerowie entuzjastycznie zareagowali na jego słowa, a niektórzy nawet nagrodzili go oklaskami.

Komentarzy nie brakuje

Pod nagraniem na Twitterze pojawiło się mnóstwo miłych słów pod adresem pilota. "Dużo podróżuję, ale to się nigdy nie zdarzyło (...) To jest dobra obsługa klienta. Dziękuję" - napisał autor materiału filmowego. "Doskonale. American Airlines wykonuje obecnie świetną robotę", "Klasa, której nie widzimy często", "Wracają stare dobre czasy, kiedyś takie zachowanie było normą. Szacunek dla najlepszego kapitana" - piszą internauci.

W mediach społecznościowych pojawił się również komentarz żony kapitana. "To mój niesamowity mąż, kapitan z Phoenix. Często chodzi po kabinie, aby porozmawiać z pasażerami, pomaga osobom na wózkach inwalidzkich, a także stewardesom w ich pracy. Jest najlepszy" - napisała kobieta.

Na post na Twitterze zareagował również przewoźnik. American Airlines poprosił autora nagrania o przekazanie informacji o locie (trasie i numerze), aby móc zidentyfikować pilota. Możliwe, że firma chce nagrodzić wyjątkowego pracownika.

Źródło: Twitter

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (6)