Trwa ładowanie...

Skandaliczne zachowanie na pokładzie. Linia lotnicza zablokowała pasażerów

Para, która pokłóciła się z pasażerką o odchylenie fotela w samolocie, nie będzie już latać liniami Cathay Pacific. Linie lotnicze z Hongkongu zakazały jej lotów po tym, jak w sieci pojawiło się wideo obrazujące incydent, do którego doszło podczas jednego z niedawnych rejsów.

Pasażerowie Cathay Pacific mieli znęcać się nad inną podróżnąPasażerowie Cathay Pacific mieli znęcać się nad inną podróżnąŹródło: Adobe Stock, fot: Jarek Kilian
d1ttpms
d1ttpms

Na nagraniu zamieszczonym na portalu Xiaohongshu, chińskim odpowiedniku Instagrama, widać skandaliczne zachowanie dwojga pasażerów. Para używała wulgarnych gestów i potrząsała fotelem pasażerki podczas 14-godzinnego lotu z Hongkongu do Londynu liniami lotniczymi Cathay Pacific.

Pasażerowie znęcali się nad podróżną

Linia lotnicza w oświadczeniu, opublikowanym na tej samej platformie, przeprosiła za zaistniałą sytuację. "Utrzymujemy politykę zerowej tolerancji wobec zachowań naruszających przepisy bezpieczeństwa lub prawa innych pasażerów" - napisała firma w komunikacie przetłumaczonym przez CNBC.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Był w wodzie, gdy pojawiły się rekiny. "Wtedy wiedziałem, że czas wyjść"

Pasażerka, która nagrała część wideo, twierdzi, że była nękana po odmowie ustawienia fotela do pionowej pozycji. Zgłosiła sytuację załodze, ale nie przyniosło to żadnych rezultatów. Na nagraniu widać, jak jej fotel jest kopany i popychany przez podróżnych siedzących za nią. Ostatecznie kobieta została przeniesiona na inne miejsce.

d1ttpms

Cathay Pacific informuje, że załoga dwukrotnie wydała ustne ostrzeżenia zakłócającym spokój pasażerom. Zachowanie pary skłoniło również innych podróżnych do interwencji. Na nagraniu słychać, jak inni mówią: "Zachowujcie się przyzwoicie!" i "Nie znęcajcie się nad tą dziewczyną!"

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Sztuka podróżowania - DS7

Pomimo zablokowania dwojga niesfornych pasażerów, linie Cathay Pacific spotkały się z krytyką ze strony użytkowników mediów społecznościowych. Internauci zarzucają przewoźnikowi niewłaściwe traktowanie podróżnych. "Dopiero po interwencji innych pasażerów Cathay próbowały naprawić sytuację" - brzmiał jeden z popularnych komentarzy.

d1ttpms

To niejedyna taka sytuacja w chińskich liniach lotniczych

Wielu obywatelom Chin incydent ten przypomniał o skandalu z ubiegłego roku, kiedy linie zwolniły trzech członków załogi po tym, jak wyśmiewali pasażera, który błędnie użył słowa "carpet" zamiast "blanket".

Źródło: CNBC

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
d1ttpms
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1ttpms

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj