To miejsce będzie hitem. "Trzy minuty i pieniądze jak w banku"
Australia zdecydowała, że jej kandydatem w Konkursie Piosenki Eurowizji 2023 będzie utwór "Promise" zespołu Voyager. Eksperci uważają, że miejsca, w których nagrano teledysku czeka teraz turystyczny boom.
24.02.2023 09:57
Teledysk pop-metalowego zespołu Voyager nagrano w Australii Zachodniej. To największy stan, którego powierzchnia pokrywa prawie jedną trzecią kontynentu australijskiego. Jego stolicą jest Perth.
Niezwykłe miejsca w Australii
W teledysku widać zjawiskowe słone jezioro Hutt Lagoon, którego woda ma odcień różu ze względu na obecność w niej glonów wytwarzających karotenoidy. Ale w wideo do "Promise" wyróżnia się także Okno Natury w Parku Narodowym Kalbarri. To otwór w warstwowym piaskowcu, z którego roztacza się widok na rzekę.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Roger Cook, minister turystyki w regionie przyznał w rozmowie z mediami, że wspólnie z zespołem pracowali nad lokalizacjami teledysku, by był naprawdę wyjątkowe. - Mamy świetne solo na gitarze i keytarze, które nagrano pod Oknem Natury. To takie kultowe ujęcie, które rozejdzie się po całym świecie, prezentując Środkowy Zachód dosłownie setkom milionów widzów w ramach Eurowizji - powiedział.
Są gotowi na turystów
Jego zdaniem po pandemii ludzie na całym świecie szukają wyjątkowych, czystych i bezpiecznych miejsc. - Wielu chce też po prostu przeżyć przygodę, a Zachodnia Australia jest dobrze przygotowana, aby skorzystać z tego nowego globalnego pędu - dodał Cook.
Powiedział, że wideo będzie wspierane przez międzynarodową kampanię turystyczną. - Jesteśmy przekonani, że nasza kampania "Walking on a Dream" będzie nadal podnosić pozycję Australii Zachodniej w oczach międzynarodowych podróżników – dodał. - Okazja, taka jak Eurowizja, aby umieścić nasz region w centrum jednego z najczęściej oglądanych wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych na całym świecie, to naprawdę absolutne złoto.
Voyager - "Promise" [Official Music Video]
Tę opinię podziela specjalista ds. marketingu Barry Urquhart. - Gdy w mediach społecznościowych ktoś cię zauważa, to średni czas oglądania wynosi 2,8 sekund. Voyager ma trzy minuty, a te trzy minuty to pieniądze jak w banku dla Zachodniej Australii, bo przyciągną do regionu mnóstwo turystów - powiedział ekspert.
Źródło: abc.net.au