Trwa ładowanie...

Hiszpania. Właściciel restauracji wysłał klientom pouczającą wiadomość

Klienci zarezerwowali stolik i nie przyszli. Właściciel restauracji El Fogón De Los Carpetanos w Hiszpanii zamieścił na Facebooku zdjęcie pustego stolika i pouczył grupę, która się nie zjawiła. "Każda niewykorzystana rezerwacja oznacza dla nas stratę" - napisał.

Brak dyscypliny ze strony klientów pogarsza jedynie sytuację restauratorów Brak dyscypliny ze strony klientów pogarsza jedynie sytuację restauratorów Źródło: Getty Images
dni5glm
dni5glm

Jeszcze pół roku temu takie sytuacje nie bolały właścicieli tak mocno jak dziś. Ostatnie miesiące przyniosły restauratorom straty, jakich trudno sięgnąć pamięcią. Każda niewykorzystana okazja do zarobienia kilku groszy to dla nich potężny cios.

Sektor restauracyjny jest w Hiszpanii jednym z sektorów, które najbardziej ucierpiały z powodu koronawirusa. Pracę straciły tysiące osób, a w związku ze wzrostem zachorowań, restauracje nie rokują dobrze.

Dodatkowym obciążeniem są także ograniczenia liczby klientów do 50 proc., obowiązek zamykania lokali o godz. 23 oraz zakaz spożywania posiłków przy stolikach w więcej niż 6 osób. Ogromny ból restauratorom sprawia również fakt, że klienci rezerwują stoliki i nie przychodzą.

dni5glm

Hiszpania - właściciel restauracji napisał klientom smutną wiadomość

Taka sytuacja miała miejsce w restauracji w okolicy Segowii w Hiszpanii, gdzie cztery osoby zarezerwowały stolik na kolację i nie przyszły. Co więcej, nie poinformowały o swojej rezygnacji. Właściciel wysłał do swoich gości smutną wiadomość.

"To jest stolik, który mieliśmy dla was zarezerwowany. Niestety, taki pozostał, a musieliśmy odmówić innym klientom, gdyż ze względu na Covid-19 w sali restauracyjnej może teraz przebywać o wiele mniej osób. To mała restauracja, więc każda niewykorzystana rezerwacja oznacza dla nas stratę" - czytamy w opublikowanej na Facebooku wiadomości.

"Mam nadzieję, że dobrze zjedliście w innym miejscu, ale także oczekuję od takich ludzi jak wy więcej dobrego wychowania i szacunku dla osób, które ciężko pracują, aby przetrwać ten kryzys" - napisał właściciel restauracji El Fogón De Los Carpetanos.

dni5glm

Źródło: enconfidencial.com

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
dni5glm
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dni5glm