Trwa ładowanie...
di5zt17

Oryginalna promocja kraju. Niemcy porównują światowe atrakcje z lokalnymi

Niemieckie koleje stworzyły kampanię "No Need to Fly", mającą zachęcać do podróży po kraju. Deutsche Bahn porównuje ceny oraz widoki niemieckich i zagranicznych atrakcji. Okazuje się, że za naszą zachodnią granicą można znaleźć miejsca, które są łudząco podobne do tych na drugim końcu świata.
Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
Niemcy proponują turystom bardzo podobne widoki za wiele niższą cenę
Niemcy proponują turystom bardzo podobne widoki za wiele niższą cenę (Youtube.com/ German Rail - No Need to Fly – Around the World in Germany)
di5zt17

Celem kampanii jest pokazanie piękna niemieckich regionów i zachęcenie turystów do zwiedzania swojego kraju. Jej twórcy chcą pokazać, że nie trzeba podróżować do odległych zakątków świata, by podziwiać piękne, znane z pocztówek widoki. To dlatego, że w Niemczech można znaleźć miejsca podobne do tych w Stanach Zjednoczonych, Holandii, Kanadzie czy Tokio.

W ramach kampanii przygotowano film, w którym twórcy zestawiają m.in. łudząco podobną atrakcję w Arizonie w USA, do której bilet lotniczy kosztuje 1156 euro (ok. 5 tys. zł) z Rhineland w Niemczech, do którego dojazd pociągiem z innych niemieckich miast wynosi 19 euro (ok. 80 zł). Zestawiono również most wiszący w Vancouver w Kanadzie (cena lotu w przeliczeniu na złotówki to ok. 4,5 tys. zł ) z mostem wiszącym w Hunsrück w Niemczech (cena za podróż pociągiem - również ok. 80 zł).

di5zt17

Projekt poświęcony został promocji lokalnej turystyki i stworzony w myśl zasady "nie jesteśmy gorsi od innych". Autorzy znaleźli ciekawy i oryginalny sposób na zachęcenie turystów do podróżowania koleją.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Zobacz też: Największa atrakcja Niemiec

di5zt17

Podziel się opinią

Share
di5zt17
di5zt17