"Rajskie" wakacje w domu. Tak sobie radzą poszkodowani klienci Neckermanna
Od złości, przez łzy aż do śmiechu i autoironii. Jak radzą sobie klienci upadłego biura podróży Neckermann, którzy stracili wycieczki? Jedni wyładowują frustracje na forach internetowych, inni szukają pomocy u ubezpieczycieli, a jeszcze inni – postanowili obrócić sytuację w żart.
Taką postawę przyjął m.in. pan Grzegorz, który użytkowników Facebooka rozbawił do łez. W grupie "Poszkodowani Polacy Neckermann Thomas Cook" udostępnił zdjęcie, na którym wraz z rodziną urządził sobie "rajskie" wakacje w domu.
Trwa ładowanie wpisu: facebook
Walizki, klapeczki, stroje kąpielowe, kapelusze, maski do nurkowania i… drinki, choć bez palemki. Widać też rafę koralową na ekranie telewizora. Wygląda na to, że ta rodzinka zamiast kląć pod nosem, woli przekuć sprawę związaną ze straconymi wakacjami w komedię.
"Dla poprawy humoru wszystkim poszkodowanym!" – pisze pan Grzegorz pod zdjęciem. – "Będzie dobrze w przyszłym roku. Żona już się wypłakała, teraz czas na jaja." – pociesza sfrustrowanych internautów. "Szacun za dystans i poczucie humoru w takim momencie" – komentują użytkownicy Facebooka. Też macie do siebie tyle dystansu?
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl