Jest decyzja UOKiK. Lotnisko musi zwrócić pieniądze pasażerom
Jest decyzja UOKiK w kontrowersyjnej sprawie dotyczącej lotniska Poznań-Ławica. Port lotniczy musi zwrócić pieniądze pasażerom za podwyższone opłaty za połączenia z infolinią.
W związku z działaniami podjętymi przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów poznańskie lotnisko musi oddać pasażerom kwoty odpowiadające podwyższonym opłatom pobranym od klientów za połączenia telefoniczne na infolinię o nr 703 203 703. Pasażerowie mają tylko miesiąc na zgłoszenie roszczeń.
Lotnisko zwróci pieniądze pasażerom
Sprawa dotyczy połączeń wykonanych do Portu Lotniczego Poznań – Ławica w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 30 listopada 2024 r.
"Średnia kwota pobranych przez nas opłat wyniosła ok. 1,35 zł. za połączenie. Jeżeli chce Pan/Pani uzyskać zwrot za poniesioną opłatę za wykonane połączenie na infolinię, poniżej przekazujemy instrukcję, jak to zrobić" – czytamy na stronie poznańskiego lotniska.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Coraz więcej nowych kierunków z Polski. "To jeszcze nie koniec"
Chęć uzyskania zwrotu należy zgłosić poprzez stronę internetową poznanairport.pl/zwrot-oplat do dnia 30 maja 2025 r. Instrukcja zwrotu znajduje się też na profilu facebookowym lotniska.
Lotnisko Poznań-Ławica
W lutym 2025 r. poznańskie lotnisko obsłużyło ponad 200 tys. pasażerów, w marcu jeszcze więcej – 220 tys. W 2024 r. na Ławicy ustanowiono nowy rekord, obsługując ponad 3,6 miliona pasażerów.
Czytaj więcej: Najtańsze all inclusive na maj